امروز دشمنان خواص با بصیرت را نشانه گرفته اند

۱۳۸۹/۱۰/۱۵ - ۱۶:۱۲:۰۰
کد خبر: ۴۱۲۸
امروز دشمنان خواص با بصیرت را نشانه گرفته اند
معاون رییس جمهور و رییس بنیادشهید و امور ایثارگران، گفت: امروز دشمنان برای ضربه زدن به نظام خواص با بصیرت را به جای خواص سیاسی نشانه گرفته اند.

به گزارش سرویس اجتماعی برنا، مسعود زریبافان در دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران استان سمنان با اشاره به این مطلب گفت: دانشمندان با الگوبرداری از ایثارگران، کار و تلاشی شبانه روزی در عرصه های علمی می کنند و آسایش خود را فدای مردم می سازند تا کشورمان سرافراز باشد و این چیزی است که دشمنان نظام بر نمی تابند و آنان را مورد حمله های خصمانه خود قرار می دهند.

وی اضافه کرد: دشمنان برای دستیابی به اهداف شوم خود به خواص سیاسی حمله نمی کنند؛ ولی به محافل علمی ودانشمندان ما حمله کرده و با به شهادت رساندن آنان چهره حقیقی خود را به نمایش می گذارند.

معاون رییس جمهور با اشاره به اینکه ایثارگران در نهضت بصیرت سال گذشته طلایه دار بودند، گفت: مردم کشورمان سال گذشته با تأسی به رهنمودها و فرمایشات هوشمندانه مقام معظم رهبری توانستند نهضت بصیرت را به پیروزی رسانند و فتنه را خنثی کنند که ایثارگران در این نهضت طلایه دار بودند.

همچنین وی با اشاره به اینکه اهدای نشان ملی ایثار به خانواده شهدا و ایثارگران در سراسر کشور ادامه می یابد، افزود: مراسم اهدای نشان ملی ایثار ادامه می یابد تا زمانی که همه خانواده های شهدا و ایثارگران مورد تکریم قرار گیرند.

زریبافان در ادامه با بیان اینکه آغاز طرح هدفمند کردن یارانه ها، ایثارگری بزرگی است، گفت: رییس جمهور کشورمان علیرغم توصیه های دوستان نزدیک برای پرهیز از اجرای این طرح عظیم اقتصادی با تلاشی شبانه روزی و با خلوص نیت و همتی مضاعف برای اجرای این طرح می کوشد تا به گفته خود، با اهدای آبروی خویش زمینه ساز ظهور حضرت مهدی (عج) شود.

نظر شما