نامه بذرپاش به رییس‌جمهور

۱۳۸۹/۱۰/۰۵ - ۱۳:۲۷:۰۰
کد خبر: ۴۳۱
بذرپاش در نامه‌ای به رییس‌جمهور از برداشتن مسوولیت خدمت به جوانان کشور از دوش وی سپاسگزاری و برای دکتر ترکستانی آرزوی موفقیت کرد.
به گزارش سرویس اجتماعی برنا، مهرداد بذرپاش رییس سابق سازمان ملی جوانان در نامه‌ای به رییس‌جمهور از برداشتن مسوولیت خدمت به جوانان کشور از دوش وی سپاسگزاری و برای دکتر ترکستانی آرزوی موفقیت کرد.

"ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران

جناب آقای دكتر احمدی‌نژاد

خدمتگزاری به جوانان این مرز و بوم فرصتی بود كه با اعتماد جنابعالی به اینجانب محقق شد. خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی اگر براساس تكلیف باشد، شیرین است، بویژه تلاش‌ برای جوانان پاك، مومن، شجاع، بصیر و توانمند ایران اسلامی.

اكنون كه مسؤولیت را از دوش بنده برداشته‌اید، خداوند را شاكر و سپاسگزارم و برای سركار خانم دكتر تركستانی در این مسؤولیت جدید آرزوی موفقیت و سربلندی دارم.

معتقدم در برهه حساس كنونی كه انقلاب اقتصادی ایران با اجرای طرح هدفمندی یارانه‌ها آغاز شده است، باید از میل به حاشیه، مساله‌سازی و تفرقه پرهیز كرد و به این اقدام بزرگ یاری رساند. طبیعی است هر سخن و اقدام غیر‌‌ضرور‌ كه نتیجه آن لطمه زدن به این طرح بزرگ باشد، جفا در حق ملت ایران و خدمت به فتنه‌گران و حاشیه‌زیستان است.

بذرپاش، سرباز كوچك نظام و رهبری است و همواره دعا گویتان خواهد بود."

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز