نماینده خوزستان در شورایعالی استان ها به برنا خبر داد

ابلاغ نامه سلب عضویت اعضای شورای شهر اهواز به استاندار

۱۳۸۹/۱۰/۰۵ - ۱۳:۳۹:۰۰
کد خبر: ۴۳۲
ابلاغ نامه سلب عضویت اعضای شورای شهر اهواز به استاندار
نماینده استان خوزستان در شورایعالی استان ها گفت: نامه سلب عضویت چهار تن از اعضای شورای شهر اهواز به استاندار ابلاغ شده است و استاندار باید این نامه را به اعضای سلب شده ابلاغ کند.
عیدی محمد اصلانی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی برنا ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: در تاریخ 12 آذرماه نامه ای به شماره 13661/م به استاندار مبنی بر سلب عضویت اعضای شورای شهر ابلاغ شده است.

نماینده استان خوزستان در شورایعالی استان ها افزود: براساس قانون استاندار باید این نامه را به اعضای سلب شده ابلاغ کرده و فرماندار نیز باید بلافاصله نسبت به تشکیل جلسه با اعضای علی البدل اقدام کند تا از این به بعد شاهد برگزاری جلسات شورای شهر اهواز باشیم.
 
به گزارش خبرنگار اجتماعی برنا، بنا بر اطلاعات دریافت شده هم اکنون شورای شهر اهواز پس از گذشت چهار ماه از تعلیق تعدادی از اعضای خود هنوز جلسه‌ای را برای بررسی مصوبات این شهر تشکیل نداده و بسیاری از پروژه‌های شهری در اهواز بلاتکلیف هستند.

نماینده خوزستان در شورایعالی استان ها اظهار داشت: پس از برکناری چهار نفر از اعضای شورای شهر اهواز، هنوز اعضای علی البدل مشخص نشده و در نتیجه تاکنون جلسات شورای شهر اهواز نیز تشکیل نشده است.

به گفته وی شورای حل اختلاف مرکزی حکم نهایی 4 نفر از اعضای شورای شهر را مبنی بر برکناری این افراد از شورا صادر کرده است و براساس رای این شورا نفر پنجم نیز حکم بازگشت به شورا را دریافت کرد اما به شرط آنکه هیچ حقی برای کاندید شدن در هیات رئیسه را ندارد.اعضای علی البدل شورای شهر خانم احتشام زاده، عزیز ابیات، آقای حافظی و حریزاوی هستند. اما با وجود این اعضای علی البدل شورای شهر اهواز هنوز تشکیل جلسه نداده است.

اصلانی با تایید این صحبت ها توضیح داد که ما توقع داریم که استانداری اهواز هر چه سریعتر به این ماجرا پایان داده و با رایزنی های انجام شده اقدامات لازم را برای مشخص کردن شهردار نیز انجام دهند.

وی با اشاره به تعطیل شدن بخشی از پروژه های شهری اهواز اعلام کرد: هم اکنون این وضعیت اثرات روانی خوبی در نگاه شهروندان اهوازی نداشته و باید هر چه زودتر تکلیف اعضای شورای شهر و شهردار اهواز مشخص شود تا پیش از این پروژه ها روی زمین نماند.

این در حالی است که اهواز به عنوان مرکز استان چشم و چراغ استان بوده و باید هرچه سریعتر پروژه های شهری اجرا شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی برنا،هم اکنون محمد صفری سرپرست شهرداری اهواز است و بنا به گفته برخی از کارکنان، شهرداری اهواز این روزها حال واحوال خوبی ندارد و پروژه ها و طرح های در دست انجام بیلاتکلیف مانده اند.

 حدود چهار ماه پیش سید حمید حسن‌زاده، رمضان منجزی، داریوش ممبینی، آرزو بابادی و قاسم حمادی از جمله اعضای شورای اسلامی شهر اهواز بودند که از سوی وزارت کشور سلب عضویت شدند.

شنیده ها حاکی از آن است که بسیاری از شهروندان اهواز و کارکنان شهرداری اهواز از وضعیت و بلاتکلیفی خود ابراز نارضایتی کرده و هم اکنون نیز بسیاری از پروژه های شهری اهواز به دلیل وضعیت سردرگم شورای شهر و همچنین شهرداری این استان، دچار تعطیلی موقت شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز