استاندار تهران

رمز موفقیت نیروی انتظامی استان تهران در مردمی بودن آن است

۱۳۹۰/۰۲/۲۹ - ۱۸:۵۵:۰۰
کد خبر: ۴۹۴۰۵
رمز موفقیت نیروی انتظامی استان تهران در مردمی بودن آن است
استاندار تهران ،گفت:‌رمز موفقیت نیروی انتظامی استان تهران در مردمی بودن آن است.
به گزارش سرویس اجتماعی برنا به نقل از پایگاه خبری استانداری تهران مرتضی تمدن استاندار تهران در مراسم افتتاح كلانتری 16موسی آباد شهرستان اسلامشهر با ذكر اینكه مردم نیروی انتظامی را قبول داشته و آنرا جزو لاینفك زندگی اجتماعی خود در استان می دانند ،گفت:‌رمز موفقیت نیروی انتظامی استان تهران د رمردمی بودن آن است . 

تمدن  برخورد نیروی انتظامی با بزهكاران و قاچاقچیان مواد مخدر را بسیار مثبت ارزیابی كرد و افزود: یك رضایتمند ی عمومی از عملكرد فرماندهان نیروهای انتظامی در شهرستانهای استان وجود دارد كه ناشی از عملكرد خوب این نیرو در سطح استان است.

وی باذكر اینكه كار در تهران با توجه به تراكم جمعیتی در شهرها و شهرستانهای استان دارای پیچیدگی های خاصی است ،یادآور شد : بعضی از شهرستانهای استان به اندازه دوبرابر مراكز استانهای كشور و بعضی از شهرستانهای استان تهران به اندازه استانهای دیگر جمعیت دارد.

گفتنی است استاندار تهران در حاشیه افتتاح این كلانتری ازكشفیات پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان اسلامشهر نیز بازدید كرد دراین كشفیات بیش از یك تن مواد مخدر و 20 هزار بطری مشروبات الكلی و برخی سلاح های گرم و سرد بدست آمده از باند های قاچاق مواد مخدر به نمایش گذارده شده بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز