مدیرعامل صندوق تأمین‌اجتماعی:

اجرای هدفمندسازی یارانه ها نشان هوشمندی دولت در اقتصاد کشور است

۱۳۸۹/۱۰/۰۵ - ۱۵:۵۱:۰۰
کد خبر: ۵۷۰
اجرای هدفمندسازی یارانه ها نشان هوشمندی دولت در اقتصاد کشور است
مدیرعامل صندوق تأمین‌اجتماعی، مقطع كنونی را مناسب‌ترین زمان برای اجرای قانون هدفمندكردن یارانه‌ها ارزیابی كرد و اجرای این قانون را نشان از هوشمندی دولت و شخص رئیس‌جمهور دانست.

به گزارش سرویس اجتماعی برنا به نقل از اداره ‌كل روابط عمومی و امور بین‌الملل صندوق تأمین‌اجتماعی، دكتر حافظی توزیع ناعادلانه یارانه‌ها در گذشته را عامل مهمی در عدم شكوفایی مناسب اقتصاد كشور دانست و گفت: 70‌درصد یارانه‌ها صرف 30‌درصد افراد كه اكثراً جزو طبقه غنی جامعه بودند، می‌شد.

وی با تأكید بر این نكته كه ما دربرابر نسل آینده مسئولیم افزود:‌ باید در محیط كار و خانواده مصرف را مدیریت و به سمت كاهش آن حركت كنیم.

مدیرعامل صندوق تأمین‌اجتماعی اجرای این قانون را در شرایط حساس كنونی نشان از ثبات اقتصادی و توان بالای مدیریتی كشور دانست و افزود: اجرای قانون هدفمندكردن یارانه‌ها زمینه‌ساز پیشرفت و توسعه همه جانبه كشور خواهد بود.

وی گفت: ‌با اجرای این قانون، صندوق تأمین‌اجتماعی نیز در مسیر پیشرفت و توسعه قرار گرفته و شاهد ارتقاء خدمات تأمین‌اجتماعی خواهیم بود.

وی با بیان اینكه در آینده نزدیك شاهد افزایش خدمات و ارتقاء رضایت بیمه‌شدگان تأمین‌اجتماعی خواهیم بود، تأكید كرد: با اجرای قانون هدفمندسازی یارانه‌ها تغییری در تعرفه خدمات درمانی ایجاد نمی‌شود و مراكز درمانی ملكی صندوق تأمین‌اجتماعی نیز همچون گذشته به ارائه خدمات رایگان به بیمه‌شدگان ادامه می‌دهند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز