كانون‌های بازنشستگی بزرگ‌ترین شركای تأمین‌اجتماعی هستند

۱۳۸۹/۱۰/۰۵ - ۱۵:۵۹:۰۰
کد خبر: ۵۹۳
كانون‌های بازنشستگی بزرگ‌ترین شركای تأمین‌اجتماعی هستند
مدیرعامل صندوق تأمین‌اجتماعی، كانون‌های بازنشستگی را یكی از بزرگ‌ترین شركای اجتماعی این صندوق دانست.
  به گزارش سرویس اجتماعی برنا به نقل از اداره‌كل روابط عمومی و امور بین‌الملل صندوق تأمین‌اجتماعی، در نشست مشترك مدیرعامل صندوق تأمین‌اجتماعی با رؤسا و اعضای هیأت‌مدیره كانون‌های بازنشستگی بیمه‌شدگان تأمین‌اجتماعی، مسائل و مشكلاتی از جمله لزوم افزایش مستمری بازنشستگان، بیمه تكمیلی، تجهیز كانون‌ها، سفرهای زیارتی و سیاحتی مستمری‌بگیران، تسهیلات ویژه اعتباری و... از سوی مدیران كانون‌های مذكور مطرح شد.

رحمت الله حافظی، اظهار داشت: دغدغه كانون‌ها به عنوان یكی از بزرگ‌ترین شركای اجتماعی مورد تأیید و قابل درك است و حداكثر تلاش این است كه در محدوده مقدورات پیگیر درخواست‌های مطرح شده باشیم.

وی درخصوص افزایش حقوق بازنشستگان گفت: درصورت تأمین منابع تلاش خواهیم كرد این افزایش تا پایان سال تحقق یابد.

حافظی بر ضرورت استفاده از تجربیات همكاران بازنشسته به عنوان نیروهای مجرب تأكید كرد و از تشكیل اتاق فكر متشكل از این افراد و شاغلین حوزه‌های مختلف صندوق خبر داد و گفت: استفاده از تجربیات بازنشستگان همكار در تعامل با كارفرمایان و كارگاه‌های تولیدی به منظور آشنایی با مقررات و حقوق خود از دیگر برنامه‌هایی است كه در این راستا اجرا خواهیم كرد.

وی در پایان گفت: اقداماتی درخصوص تسهیلات، اعتبارات سفرهای زیارتی و سیاحتی، بیمه تكمیلی مستمری‌بگیران و مشكلات درمانی صورت گرفته و حتی در بعضی از موارد كارگروه‌ها نیز تشكیل شده است. اقداماتی نیز درخصوص بهره‌مندی از فن‌آوری‌های روز و IT كه به عنوان یك ضرورت مطرح است، انجام شده و نتیجه آن به زودی اعلام می‌شود.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز