رییس سازمان مدیریت بحران کشور به برنا خبرداد

افزایش ۵/۲برابری امکانات امداد و نجات در زلزله احتمالی تهران

۱۳۸۹/۱۰/۰۵ - ۱۶:۳۰:۰۰
کد خبر: ۶۲۵
افزایش ۵/۲برابری امکانات امداد و نجات در زلزله احتمالی تهران
رییس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: در سال جاری امکانات سازمان مدیریت بحران برای آمادگی در زلزله احتمالی تهران در حوزه امداد و نجات به ویژه بخش هوایی 5/2برابر افزایش یافته است.
 حسین باقری در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی برنا با بیان این مطلب اظهار داشت: با توجه به تفاهمنامه هایی که صورت گرفته و نیز افزایش بالگردهای هوایی در دیگر حوزه ها میزان رشد امکانات سازمان مدیریت بحران نسبت به گذشته 3برابر افزایش یافته است.

وی درباره تدابیر و ایده های جدید در زلزله احتمالی تهران گفت: افزایش میزان آمادگی دستگاه ها برای امداد و نجات، درمان و اسکان اضطراری از برنامه های اصلی استان تهران به شمار می آید که به صورت ویژه در حال گسترش است.

رییس سازمان مدیریت بحران کشور در خصوص اردوگاه های اسکان اضطراری خاطر نشان کرد: وجود درمانگاه ها،سکوهای بتونی برای اسکان و نیز بازسازی معابر در پارک ها از جمله اقداماتی است که مدیریت بحران در استان تهران به انجام رسانده است.

باقری در پایان اظهار داشت: به منظور افزایش اردوگاه های اسکان اضطراری ، ورزشگاه ها و زمین های صبحگاه نیروی انتظامی، امامزاده های دارای ساختمان های بزرگ و نیز مساجدی که دارای حیاط وسیع هستند، برای این امر تجهیز می شوند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز