در ادامه طرح امنیت اخلاقی

بیش از ۵۰۰ هزار CD و DVD غیر مجاز امحا شد

۱۳۹۰/۰۴/۲۲ - ۱۴:۵۷:۴۷
کد خبر: ۶۳۰۰۴
بیش از ۵۰۰ هزار CD و DVD غیر مجاز امحا شد
پلیس تهران بیش از 500 هزار CD و DVD غیر مجاز را در ادامه طرح امنیت اخلاقی و مبارزه با تهیه و توزیع CD غیر مجاز امحا کرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی برنا، سردار حسین ساجدی نیا رییس پلیس تهران درباره این طرح گفت: این طرح در جهت برخورد با تولید کنندگان و تکثیرکنندگان فیلم های غیر مجاز است که در طول یک هفته گذشته بیش از 500هزار CD و DVD غیر مجاز بویژه در حوزه تکثیر فیلم های ایرانی که به سینمای ایران ضربه می زند، جمع آوری کرده ایم.

وی افزود: تاکنون پلیس تهران موفق به شناسایی 7مجموعه تکثیر کنندگان کلان که فیلم ها را در سراسر کشور توزیع می کردند، شناسایی و دستگیر کرده است.

به گفته ساجدی نیا افراد دستگیر شده پس از بازجویی به مراجع قضایی اعزام می شوند.

رییس پلیس تهران با بیان اینکه این طرح در مرحله دوم اجرا است، تصریح کرد: این طرح با همکاری مشترک پلیس و تهیه کنندگان و تولید کنندگان داخلی صورت گرفته است و همچنین فیلم هایی را مشخص کرده ایم که تکثیرکنندگان این فیلم ها را شناسایی و جمع آوری کنیم.

به گفته ساجدی نیا همچنین پلیس راهنمایی و رانندگی نیز در صورت مشاهده افراد CD فروش در سر چهارراه ها با آنها برخورد خواهد کرد.

ساجدی نیا در پایان عنوان کرد که در طرح ابتدایی امحای CD های غیر مجاز 100هزار CD و هم اکنون 500هزار CD جمع آوری شده است.

رییس پلیس تهران عنوان کرد که با توجه به آنکه سال گذشته 3میلیون CD جمع آوری شده است، مشاهده می کنیم که توزیع و تکثیر CD های غیر مجاز نسبت به سال گذشته کمتر شده است.


نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز