رییس قوه قضاییه:

حضور مردم در روز قدس پاسخ محکمی به کشورهای استعمارگر است

۱۳۹۰/۰۶/۰۳ - ۱۵:۱۴:۱۴
کد خبر: ۷۲۷۶۴
حضور مردم در روز قدس پاسخ محکمی به کشورهای استعمارگر است
رییس قوه قضاییه گفت: حضور باشکوه مردم در راهپیمایی روز قدس پاسخ محکمی به کشورهای استعمار گر خواهد بود.
به گزارش سرویس اجتماعی برنا، آیت الله صادق آملی لاریجانی شب گذشته در حاشیه بازدید از نمایشگاه قرآن تهران ضمن بیان این مطلب درباره حضور مردم در روز قدس  اظهار داشت:ملت ما همیشه پیشگام این موضوع بوده است و امسال نیز قطعا باشكوه‌تر از قبل این مراسم را برگزار خواهد كرد و از همه مردم می‌خواهم پاسخ قاطعی به كشورهای استعمارگر بدهند. 
 
وی در ادامه افزود: امسال روز قدس در فضای جدیدتری برگزار می‌شود، زیرا فضای بیداری اسلامی در كل جهان اسلام رو به گسترش است و امروز شاهد سقوط دیكتاتورهایی هستیم كه این موضوع نوید خوبی برای ظهور حق و عدل و كوبیده شدن دشمنان اسلام است.

رییس قوه قضاییه با اشاره به این مطلب که جهان اسلام یكپارچه برای حمایت از ملت مسلمان فلسطین و مردم مظلوم این كشور فریاد برآرند خاطر نشان کرد:  كشورهای استعمارگر امروز با نقاب منافقانه در مقام مصادره انقلا‌ب‌های اسلامی هستند اما ما می‌دانیم این نیرنگ‌ها رنگی ندارد زیرا همین كشورهای استعمارگر تا دیروز دشمنان مردمان كشورهای اسلامی بودند و دست دیكتاتورهای حاكم بر آن را به گرمی می‌فشردند اما امروز با نیرنگی جدید مدافع مردم این كشورها شده‌اند. 

آملی لاریجانی گفت: من مطمئن هستم راهپیمایی روز قدس امسال سد محكمی مقابل كشورهای استعمارگری است كه قصد استعمار انقلاب‌های اسلامی را دارند و همه مردم در این روز فریاد مقاومت خواهند زد.

آیت الله آملی لاریجانی در پاسخ به سؤال یكی دیگر از خبرنگاران درباره ارزیابی از نمایشگاه قرآن كریم گفت: باید بگویم اینگونه كارها اقدامات مثبتی است و قدم مثبتی برداشته شده است البته من به دلیل مشغله كاری كه داشتم نتوانستم همه قسمت‌ها را بازدید كنم اما همین چند قسمت كوتاه هم بسیار جالب بود.

وی افزود: كارهایی كه در علوم قرآنی، نهج‌البلاغه و معارف اسلامی انجام شده نوید‌بخش روزهای روشن است و امیدواریم با اینگونه كارها و نمایشگاه‌ها فضا برای كارهای تحقیقاتی و ترویج علوم قرآنی در بستر كشور تا سطح همه مردم باز شود.

رئیس قوه قضائیه با اشاره به این مطلب كه ما هر چه داریم از قرآن داریم، گفت: اسباب حقارت است كشور مسلمانی كه حكومتش حكومت اسلامی است و قوانینش بر پایه اسلام بنا نهاده شده دستش از قرآن كوتاه باشد مصداق كلامی از امیر‌المومنین كه فرمود مبادا طوری رفتار كنیم كه دیگران عمل كننده و عامل به قرآن باشند و شما از قرآن دور باشید.

آیت الله آملی لاریجانی اظهار امیدواری كرد: همه مردم از موهبت الهی به نام قرآن كه به تعبیری سفره گسترده الهی است استفاده كنند و خداوند هم قطعا از آنها حمایت می‌كند.

وی افزود: جوان‌هایی كه امروز به پژوهش‌های قرآنی، تحقیق و بررسی، حفظ و روخوانی و قرائت قرآن روی آورده‌اند نویدبخش حركت جدیدی در كشور است.

در خاتمه این بازدید آیت الله آملی لاریجانی به همراه هیئتی از مسئولان عالی قضایی كشور در اختتامیه بخش حوزوی و دانشگاه نمایشگاه بین‌المللی قرآن كریم حضور یافت.

لاریجانی با حضور در این مراسم از برگزیدگان بخش حوزوی و دانشگاهی تقدیر كرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز