رییس مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت در گفت‌وگو با برنا عنوان کرد

جمع‌آوری قلیان در اماکن عمومی از سال آینده

۱۳۸۹/۱۰/۰۶ - ۱۴:۵۵:۰۰
کد خبر: ۷۷۶
جمع‌آوری قلیان در اماکن عمومی از سال آینده
رییس مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت از اجرایی کردن جمع‌آوری قلیان در قهوه‌خانه‌ها و اماکن عمومی از سال آینده خبر داد.

کاظم ندافی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی برنا درباره جمع آوری قلیان از اماکن عمومی کشور اظهار داشت: بر اساس قانون جامع کنترل دخانیات عرضه قلیان قهوه‌خانه‌ها، سفره خانه‌ها، اماکن عمومی و پارک‌های در 13 استان کشور ممنوع است و در این رابطه با متخلفان برخورد قانونی می شود. 

رییس مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت ادامه داد: این در حالی است که اجرایی شدن جمع‌آوری قلیان در مابقی استان ها نیز با همکاری معاونت امور اجتماعی وزارت کشور در حال بررسی است که امیدواریم تا پایان سال راهکارهای مورد نیاز برای به اجرا در آوردن این امر در مابقی استان ها تدوین و اجرایی شود.

وی اظهار داشت: جلسات متعددی در معاونت امور اجتماعی وزارت کشور در راستای ممنوعیت عرضه قلیان در اماکن عمومی برگزار می شود و مسوولان مربوطه در تلاش هستند تا برنامه ای را تدوین کنند که بر اساس آن ممنوعیت قلیان از سال آینده در همه استان های کشور به مرحله اجرا در آید.

ندافی تصریح کرد: به طور قطع در این راستا و در جهت حفظ سلامت اطلاع رسانی، بهترین و مناسب‌ترین شیوه برای کاهش گرایش افراد به استعمال قلیان است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز