رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر خبرداد

کشف ۹۲۵ کیلوگرم شیشه در کشور

۱۳۸۹/۱۰/۰۷ - ۱۲:۵۹:۰۰
کد خبر: ۸۷۸
کشف ۹۲۵ کیلوگرم شیشه در کشور
رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر گفت: در 9 ماهه نخست امسال 925 کیلوگرم شیشه در کشور کشف و ضبط شد.
به گزارش خبرنگار اجتماعی برنا، حمیدرضا حسین آبادی در حاشیه گردهمایی روسای پلیس مبارزه با مواد مخدر با اشاره به کشف 925 کیلوگرم شیشه اظهار داشت: در 9 ماهه نخست سال جاری 17 هزار قاچاقچی و توزیع کننده مواد مخدر صنعتی از سوی پلیس شناسایی و دستگیر شدند.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر ادامه داد:  598 لابراتوار خانگی تولید شیشه شناسایی و منهدم شد. در این مدت ماموران 320 کیلوگرم شیشه را از فرودگاه ها ، 80 کیلوگرم از مرزهای زمینی و بقیه را در شهرها کشف کردند.


وی افزود: در این مدت 300 تن انواع مواد مخدر سنتی کشف شده که نسبت به سال گذشته روند کاهشی را نشان می دهد. کشفیات مواد مخدر 38 درصد کاهش داشت که این امر  به علت اقدامات امنیتی در مرزها است.


حسین آبادی خاطرنشان کرد: قاطعیت قوه قضاییه نیز یکی از دلایل کاهش کشفیات موادمخدر است. امیدواریم دولت و مجلس با تامین اعتبارات لازم به طرح انسداد مرزها کمک کنند. البته هم اکنون بازدارندگی خوبی در مرز استان های خراسان رضوی و جنوبی وجود دارد؛ به صورتی که دیگر هیچ مواد مخدری از این مرزها وارد نشده است. 

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر از برخورد قاطع با باندهای قاچاق مواد مخدر خبر داد و تصریح کرد: با ابلاغ قانون جدید مبارزه با مواد مخدر، برخورد با باندهای مافیایی در دستور کار قرار گرفت. یکی از موضوعات جدی پلیس برخورد با دانه درشت هااست چرا که می خواهیم عوامل اصلی که در پشت صحنه قاچاق مواد مخدر این امر را هدایت می کنند، در برابر قانون زانو بزنند.

وی در پایان گفت: افرادی که اقدام به حمل بیش از 30 گرم مواد مخدر صنعتی کنند در صورت دستگیری به اعدام محکوم می شوند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز