در مكالمه تلفنی صورت گرفت؛

تاكید دكتر احمدی‌نژاد و مرسی بر لزوم اجماع بین‌المللی علیه تجاوزگری رژیم صهیونیستی

۱۳۹۱/۰۸/۲۹ - ۱۰:۴۵:۱۲
کد خبر: ۱۰۶۹۵۹
تاكید دكتر احمدی‌نژاد و مرسی بر لزوم اجماع بین‌المللی علیه تجاوزگری رژیم صهیونیستی
دكتر احمدی‌نژاد و محمد مرسی بر ضرورت ایجاد اجماع بین‌المللی به منظور جلوگیری از تداوم تجاوزگری‌های رژیم صهیونیستی و كشتار مردم بی‌دفاع غزه و فلسطین تاكید كردند.

به گزارش سرویس سیاسی برنا، دكتر محمود احمدی نژاد در مكالمه تلفنی با رییس جمهور مصر با قدردانی از تلاش‌های وی برای برقراری آرامش، امنیت و ثبات در غزه اظهار داشت: تكلیف انسانی و دینی بر ما حكم می‌كند كه برای جلوگیری از كشتار مردم بی‌گناه غزه و برقراری آرامش و امنیت پایدار در این منطقه و نیز تمام سرزمین فلسطین تلاش كنیم.

رییس جنبش عدم تعهد در ادامه با اشاره به نگرانی‌های موجود در بین ملت‌های منطقه و جهان از تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه گفت: باید با طرح مشخصی برای جلوگیری از تداوم كشتار و خونریزی در غزه وارد عمل شده و بر اساس رایزنی با سایر كشورها، اجماعی در عرصه بین‌المللی علیه تجاوزگری رژیم صهیونیستی ایجاد شود.

رییس جمهور تصریح كرد: لازم است تمام تلاش خود را برای پایان بخشیدن به كشتار و قتل عام زنان و كودكان و مردم مظلوم غزه و فلسطین به‌كار گیریم.

محمد مرسی رییس جمهور مصر نیز در این تماس تلفنی با تاكید بر اینكه نگران مردم غزه بوده و در تلاش برای جلوگیری از ادامه جنایات رژیم صهیونیستی در این منطقه است، تصریح كرد: بنده نیز با بسیاری از روسای كشورها تماس گرفته و در تلاش هستم، یک اجماع نظر بین المللی در مقابل تجاوز و تعدی رژیم صهیونیستی به غزه ایجاد شود.

محمد مرسی همچنین بر لزوم ایجاد اجماع جهانی با هدف اعمال فشار عمومی علیه كشتار و خونریزی صهیونیست‌ها در غزه و فلسطین تاكید كرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز