وقتی دیدار جای مناظره را می‌گیرد

دیدار مخفیانه روحانی جبهه پایداری با مهندس مشایی

۱۳۹۲/۰۲/۱۴ - ۲۰:۳۹:۲۹
کد خبر: ۱۲۰۴۰۵
دیدار مخفیانه روحانی جبهه پایداری با مهندس مشایی
حداقل شهامت داشته باش و بگو که رفتم دو مرتبه با مشایی دیدار کردم و با او سه ساعت حرف زدم!

به گزارش سرویس سیاسی برنا، دعوت به مناظره و سخنرانی‌های افشاگرانه علیه مهندس مشایی در طول دو سال اخیر ازسوی یکی از روحانیون جبهه پایداری تیتر بسیاری از رسانه‌های مخالف دولت بوده است. این روحانی محترم که به مدد ادعاهای کذب و خنده‌ دار علیه مشاور رئیس‌جمهور، توانست در بهارستان برای خود جایگاهی به‌دست آورد، در طول دو سال اخیر در هر فرصتی که برای ایشان فراهم شده است، اقدام به افشاگری(!) علیه مهندس مشایی کرده است.

دعوت مهندس مشایی به مناظره نیز اقدام بعدی این روحانی فاضل بوده است که در فواصل مختلف زمانی در رسانه‌ها اقدام به انتشار آن کرده است. نکته جالب آن است که ایشان از اینکه مهندس مشایی به دعوت مناظره وی پاسخ نداده، تعبیر به خالی بودن دست مشایی از آنچه که وی ادعا می‌کند، کرده است.

اما این موضوع وقتی شنیدنی می شود که این روحانی محترم در طی مدت چند ماه اخیر مخفیانه به دیدار مهندس مشایی رفته و با ایشان گفت‌و‌گوهای مفصلی درباره مباحث مطرح‌شده ازسوی جناب مهندس مشایی داشته است. حجة‌الاسلام «م. ن» در طول دو جلسه دیدار خود با مهندس مشایی، به‌تفصیل درباره موضوعات مختلف صحبت کرده و در این جلسات هیچ اشاره و یا دعوتی به انجام مناظره نداشته است.

مهندس مشایی در دیدار با وبلاگ‌نویسان و فعالان رسانه‌ای در روز سه‌شنبه در تالار حافظیه مجموعه سعدآباد، با اشاره به دیدار خود با یک روحانی محترم جبهه پایداری، از رفتار دوگانه این نماینده محترم مجلس انتقاد کرد و گفت: حداقل شهامت داشته باش و بگو که رفتم دو مرتبه با مشایی دیدار کردم و با او سه ساعت حرف زدم!

البته مهندس مشایی با سعه صدری که دارد، هیچ‌وقت حاضر به افشای این ماجرا نشد، ولی چرایی این رفتار دوگانه را نیز چنین توضیح داد: ایشان می‌داند که اگر خبر این دیدار به بیرون درز کند و در رسانه‌ها منتشر شود، از طرف دوستان خود مطرود می‌شود و از طرفی ادعای او درباره دعوت به مناظره نیز صادقانه تلقی نخواهد شد.

سایت روشنایی فایل صوتی اظهارات مهندس مشایی درباره خبر دیدار این روحانی محترم با ایشان را در طی دو هفته آینده منتشر خواهد کرد.

برای دیدن این خبر اینجا کلیک کنید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز