در پیامی؛

دكتر احمدی نژاد آغاز سال نو میلادی را تبریك گفت

۱۳۸۹/۱۰/۰۷ - ۲۳:۱۱:۰۰
کد خبر: ۱۲۹۹
دكتر احمدی نژاد آغاز سال نو میلادی را تبریك گفت
رییس جمهوری اسلامی ایران فرارسیدن سال نو میلادی را بر عموم مسیحیان و موحدان جهان و بویژه هموطنان مسیحی كشورمان تبریك گفت.
به گزارش سرویس سیاسی برنا به نقل از دفتر امورد رسانه های ریاست جمهوری، دکتر محمود احمدی نژاد در پیامی فرارسیدن سال نو میلادی را بر عموم مسیحیان و موحدان جهان و بویژه هموطنان مسیحی كشورمان تبریك گفت.

متن كامل این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
اللهم عجل لولیك الفرج و العافیه و النصر و اجعلنا من خیر انصاره و اعوانه و المستشهدین بین یدیه
آغاز سال نو میلادی كه مصادف با ایام ولادت پرمیمنت حضرت عیسی بن مریم(ع) پیامبر رحمت و مبشر سعادت بشر است، بر عموم مسیحیان و موحدان جهان بویژه هموطنان عزیز مسیحی مبارك باد.
راه و منش حضرت عیسی(ع) و همه انبیاء الهی، راه خدا پرستی، محبت، عشق ورزی، عدالت گستری و برپا كردن جهانی عاری از هرگونه جنگ و خونریزی است كه یقیناً نجات بشریت از نابسامانی های اجتماعی، سیاسی و اقتصادی امروز دنیا، در گرو برگشت به همین ارزش هاست. خوشبختانه با گرایش ملت ها به این ارزش ها رونمای تحقق و استقرار عدالت و عشق ورزی در جهان تحت زعامت مصلح و موعود امم حضرت بقیه العظم (عج) با همراهی حضرت مسیح(ع) نزدیكتر شده و بدون تردید همه زیبایی ها و فضیلت های آرمانی را برای همه مردم به ارمغان خواهد آورد.
اینجانب از درگاه خداوند متعال برای هموطنان مسیحی و مسیحیان جهان سربلندی و سالی سرشار از نشاط و بهروزی مسالت نموده و امیدوارم در سال نوی میلادی شاهد ایامی سرشار از معنویت، نوع دوستی و خدمت بی شائبه به بندگان خدا در اقصی نقاط دنیا باشیم.
محمود احمدی نژاد
رییس جمهوری اسلامی ایران
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز