وزیر كشور در آیین كلنگ‌زنی دهكده توریستی البرز:

كشور به یك كارگاه سازندگی تبدیل شده است

۱۳۸۹/۱۰/۰۷ - ۱۹:۰۱:۰۰
کد خبر: ۱۳۵۳
كشور به یك كارگاه سازندگی تبدیل شده است
مصطفی محمدنجار با بیان اینكه خدمت به مردم را وظیفه خود می‌دانم، گفت: در سفرهای استانی شاهد خدمات دولت هستیم كه كشور را به كارگاه سازندگی تبدیل كرده است.
به گزارش سرویس سیاسی برنا، پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت كشور، مصطفی محمدنجار وزیر كشور در سخنانی در مراسم كلنگ‌زنی فاز دوم و تكمیل فاز اول دهكده توریستی این استان با اشاره به اقدامات دولت در خدمت‌رسانی به مردم این استان خاطر نشان كرد: پس از تأسیس استان البرز برای كمك به مردم این استان نوپا كارهای جدیدی در عمران و آبادانی انجام شد و در همین راستا طالقان نیز به شهرستان ارتقا پیدا كرده كه با این كار تعداد شهرستان‌های استان البرز به 4 شهرستان رسید. 


محمدنجار یادآور شد:‌ از آنجا كه برنامه‌های دولت در سراسر كشور عرضه می‌شود، سطح خدمت‌رسانی به مردم عزیز كشورمان است و امروز سراسر كشور به یك كارگاه سازندگی تبدیل شده است. 


وزیر كشور با بیان اینكه در سفرهای استانی دولت شاهد انجام كارهای زیادی هستیم كه مردم را خوشحال می‌كند، گفت: هنگامی كه رییس جمهور به همراه اعضای كابینه‌ خود به استان‌ها سفر می‌كند، شاهد استقبال پرشور مردم هستیم كه با این كار نظرشان را درباره خدمت‌رسانی دولت اعلام می‌كنند. 


محمدنجار، خدمت به مردم را از وظایف خود دانست و درباره بحث هدفمندكردن یارانه‌ها تاكید كرد كه «هدفمندسازی یارانه‌ها هم با حمایت مردم انجام می‌شود ». 

وی در ادامه درباره افتتاح دهكده توریستی البرز گفت: این مكان در آینده به یك مركز پر نشاط و پر شكوه برای مردم استان تبدیل می‌شود كه مركز درآمدی نیز برای مردم این منطقه است. 


محمدنجار در ادامه سخنان خود در خصوص یكی از پیشنهادات ارائه شده به دولت نیز، متذكر شد: بیمارستانی برای این منطقه پیش‌‌بینی شده كه امیدواریم در جلسه هیئت دولت تصویب شود. 


وزیر كشور در پایان سخنانش اعلام كرد كه این وزارتخانه بیش از 50 میلیارد تومان بودجه برای استان البرز اختصاص داده است. 


بر اساس این گزارش دهكده توریستی البرز، در فاز اول با 240 هكتار در بخش جنگل‌كاری 70 درصد و در بخش آبیاری بارانی و فضای سبز 65 درصد پیشرفت داشته است.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز