رییس جمهور در اجتماع مردم استان البرز/۲

غرب عقب‌ماندگی را به بخش وسیعی از دنیا تحمیل کرد

۱۳۸۹/۱۰/۰۷ - ۱۴:۵۰:۰۰
کد خبر: ۱۶۵۵
غرب عقب‌ماندگی را به بخش وسیعی از دنیا تحمیل کرد
محمود احمدی‎نژاد گفت: همزمان با حکومت‌های مارکسیستی کسانی با شعار دفاع از حقوق بشر و آزادی و دموکراسی به میدان آمدند اما آنان نیز به شکستن حرمت و شخصیت انسان ها پرداخته و له کردن ملت‌های دنیا را در دستور کار قرار دادند و طی 100 سال کارهای زشت و ناپسندی را
به گزارش خبرنگار اعزامی برنا به استان البرز، محمود احمدی نژاد در اجتماع مردم این استان در ورزشگاه شهدای مخابرات کرج، با بیان اینکه باور من این است با استعداد فرهنگی و طبیعی که در استان البرز وجود دارد، این استان می‌توانددر مدت کوتاهی به آبادترین و پیشرفته‌ترین استان کشور تبدیل شود، گفت: دولت باید با نگاه ویژه برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری راه را برای پیشرفت این استان باز کند تا البرز بتواند در تمام موضوعات فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی راه را بپیماید و پیشرفت کند.

وی ادامه داد: مردم این استان و به ویژه جوانان باید دست به دست هم بدهند و با تلاش بی وقفه و کار استان خود را بسازند و بر بام پیشرفت ایران بنشانند.

رییس جمهور خاطرنشان کرد: باورم این است که این کار شدنی است و مردم استان البرز موفق می‌شوند تا این هدف را به ثمر بنشانند.

احمدی نژاد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به لزوم سازندگی کشور یادآور شد: امروز ما باید ایران را بسازیم. چرا که ساختن ایران ماموریت تاریخی ماست.

وی ادامه داد: من تردید ندارم اگر شهدای ما امروز حضور داشتند پرچمداران سازندگی در ایران بودند.

رییس جمهور افزود: ساختن ایران نیاز و شایستگی ملت ایران است. این شایستگی و شأن ملت ایران است.

وی با بیان اینکه خداوند همه استعدادها را در کشور برای پیشرفت فراهم کرده است، خاطرنشان کرد: در یک دوره 20 ساله حاکمان زبون سد راه پیشرفت ملت ایران و مانع حرکت آنان شدند اما امروز خدای متعال به برکت حرکت امام خمینی و جان فشانی‌های مردم بزرگ ترین فرصت تاریخی را در اختیار ملت ایران قرار داده است.

احمدی نژاد تاکید کرد: تجربه ثابت کرد هرگاه ملت ایران فرصتی به دست آورد، به سرعت خود را به قله‌های پیشرفت می‌رساند.

وی با اشاره به اینکه باید ایران را اولا برای ملت ایران و ثانیا برای ماموریت‌های تاریخی و جهانی ملت ایران بسازیم، گفت: این باور من است که از روی ایمان قلبی و آگاهی و علم به دست آوردم که خداوند ملت ایران را آفرید و در طول هزاران سال از آزمون‌های گوناگون عبور داد و با فرهنگ ولایت و اسلام ناب و علوی آشنا کرد، و او را برای انجام ماموریت‌های بزرگ جهانی و تاریخی آماده کرد.

رییس جمهور تصریح کرد: حکومت‌ها و اندیشه‌های گوناگون، دوره های بر روی کار آمدند و بشریت را به زنجیر کشیدند و در آخر شکست خوردند. امروز اثری از حکومت های مارکسیستی در دنیا نیست.

وی ادامه داد: همزمان با حکومت‌های مارکسیستی کسانی با شعار دفاع از حقوق بشر و آزادی و دموکراسی به میدان آمدند اما آنان نیز به شکستن حرمت و شخصیت انسان ها پرداخته و له کردن ملت‌های دنیا را در دستور کار قرار دادند و طی 100 سال کارهای زشت و ناپسندی را در دنیا انجام دادند و در جنگ هایی که به راه انداختند بیش از 100 میلیون نفر را کشتند.

احمدی نژاد با بیان اینکه آنها گسترده ترین عقب ماندگی را به بخش وسیعی از دنیا تحمیل کردند، گفت: کینه‌ورزی، فریب کاری و غارت از بشریت ثمره حضور آنها در دنیا است.

رییس جمهور با اشاره به شکست‌های اقتصادی امروز در غرب تصریح کرد: آنها پول‌هایی که امروز به اقتصادشان تزریق می‌کنند، فقط خلق عددهای کاغذی است. و این به معنای آن است که ارز و پولی که در اقتصاد جهانی از آن استفاده می کنند را از جیب سایر ملت ها برداشت کرده اند و در جیب خود می گذارند.

وی تاکید کرد: آنها به نام دموکراسی سخت ترین جنایات را به ملت ها تحمیل کرده اند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز