نهاوندیان خبر داد:

اختصاص بودجه ۴۰۰ میلیارد ریالی برای کمک به زندانیان جرایم غیرعمد

۱۳۹۳/۰۴/۱۵ - ۱۴:۳۹:۰۱
کد خبر: ۲۰۱۱۶۱
اختصاص بودجه ۴۰۰ میلیارد ریالی برای کمک به زندانیان جرایم غیرعمد
رییس دفتر رییس جمهور از اختصاص بودجه 400 میلیارد ریالی برای کمک به زندانیان جرایم غیر عمد و معسر خبر داد و گفت: تاکنون 52 میلیارد ریال از این بودجه پرداخت شده است.

«محمد نهاوندیان»رییس دفتر رییس جمهور از اختصاص بودجه 400 میلیارد ریالی برای کمک به زندانیان جرایم غیر عمد و معسر خبر داد و گفت: تاکنون 52 میلیارد ریال از این بودجه پرداخت شده است.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا،«محمد نهاوندیان» شب گذشته(شنبه) در حاشیه جشن گلریزان ستاد دیه در جمع خبرنگاران افزود: سالهاست در جریان امور این برنامه های خوب ستاد دیه هستم و برای دومین بار است که در این مراسم حضور یافته ام. این اقدامات باعث شده، میدان جدیدی برای خدمت مردم به زندانیان جرایم غیرعمد ایجاد شود.

به گفته رییس دفتر رییس جمهور، جامعه همواره به کمک نیازمندان می شتابد و در این جشن ها خانواده های زندانیان نیازمند را حمایت کرده و آنها را از گرفتاری ها نجات می دهد.

وی در ادامه اظهار کرد: البته در این زمینه باید کار ریشه ای صورت گیرد و شرایط اقتصادی به حالت رشد پایدار برسد تا این گونه نیازمندی ها متراکم نشود.  دولت نیز در تحقق رشد پایدار و اصلاح ساختار اقتصادی باید اقدام و برای انجام این وظایف تلاش کند.

رییس دفتر رییس جمهور خاطرنشان کرد: البته در کنار آن، مشوق هایی نیز باید وجود داشته باشد.

به گفته نهاوندیان در بودجه امسال در خصوص دیه مبلغ 400 میلیارد ریال تصویب شد که تا ابتدای تیر ماه و با وجود نامشخص بودن وضعیت درآمدی سه ماهه نخست سال جاری، 52 میلیارد ریال اعتبار در این خصوص پرداخت شده است.وی ابراز امیدواری کرد که تا پایان سال کل این اعتبارات تخصیص یابد.

رییس دفتر رییس جمهوری در پایان درمورد کمک دولت به جشن گلریزان نیز گفت: هدیه دفتر رییس جمهور به این جشن، یک میلیارد و 400 میلیون ریال بود که به دستور مجری برنامه به یک میلیارد و 700 میلیون ریال افزایش یافت.

نظر شما