ترکان در همایش روز ملی مهندسی:

حوزه نظام مهندسی ساختمان کشور برنامه وسیعی برای خروج از رکود آغاز کرده است

۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۵:۱۳:۰۳
کد خبر: ۲۶۴۸۷۹
حوزه نظام مهندسی ساختمان کشور برنامه وسیعی برای خروج از رکود آغاز کرده است
حوزه نظام مهندسی ساختمان کشور برنامه وسیعی برای خروج از رکود آغاز کرده تا بتواند رونق را به کشور بازگرداند.

اکبر ترکان مشاور ارشد رئیس جمهوری در همایش روز ملی مهندسی که در مرکز همایش های برج میلاد تهران برگزار شد اظهار داشت: از توجه رئیس جمهوری به جامعه مهندسی تشکر می کنم و وظیفه خود می دانم از حوزه های مختلف مهندسی یاد کنم که کارهای بسیار بزرگی در دوران دفاع مقدس در صنعت نظامی کشور اتفاق افتاد که در آن زمان نمی شد به دلیل مسایل امنیتی آن ها را بیان کرد.

ترکان گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی با تحریم های ایالات متحده برخی فکر می کردند که ما نمی توانیم از صنعت دفاعی خود حفظ و نگهداری کنیم ولیکن توانستیم نه تنها آن ها را نگهداری کنیم بلکه در زمینه تولید صنعت دفاعی در کشور توسط فرزندان انقلاب موفقیت هایی را بیافرینیم.

ترکان با اشاره به نظام مهندسی ساختمان در کشور بیان کرد: حوزه نظام مهندسی ساختمان کشور برنامه وسیعی برای خروج از رکود آغاز کرده تا بتواند رونق را به کشور بازگرداند و از آنجایی که نرخ رشد 4 درصدی را در ابتدای سال آغاز کردیم صنعت ساختمان توانست با 148 هزار مهندس، 100 میلیون متر مکعب ساخت و ساز انجام دهد که همین امر به دولت برای خروج از رکود کمک کرد.

وی در پایان گفت: امیدواریم که با تلاش نظام مهندسی در کشور سیاست پولی هم به کمک بیاید تا بتوانیم به نتایج مطلوب تری برسیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز