با حکم رییس‌جمهور

بقایی معاون اجرایی رییس‌جمهور شد

۱۳۹۰/۰۱/۲۰ - ۱۳:۳۶:۰۰
کد خبر: ۳۴۰۵۵
بقایی معاون اجرایی رییس‌جمهور شد
دکتر محمود احمدی‌نژاد در حکمی رییس سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی را با حفظ سمت به عنوان معاون امور اجرایی رییس‌جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری منصوب كرد.
به گزارش سرویس سیاسی برنا، رییس جمهور در احكام جداگانه‌ای حمید بقایی، رییس سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی را با حفظ سمت به عنوان معاون امور اجرایی رییس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری منصوب كرد.

در بخشی از این حكم آمده است؛ در دولت انتظار، انتظار این است كه با پشتیبانی مؤثر، نظارت اجرایی بر برنامه های سازندگی به ویژه طرح ها و پروژه های اصلی و بزرگ كشور و كوتاه كردن زمان و مسیر اجرا و كاهش هزینه ها، در جهت تأمین حداكثری منافع ملی و رضایت مردم عزیز در شهرها و روستاها اقدام لازم را به عمل آورید.

متن كامل احكام رییس جمهور بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر گرامی جناب آقای حمید بقایی

حفظ و ارتقای روند سریع پیشرفت كشور، نیازمند تداوم و گسترش خدمات به آحاد ملت شریف و آگاه در جای جای میهن اسلامی عزیز و سرزمین پاك و زرخیر ایران است.

این تكلیف الهی، ملی و انقلابی دولتمردان است كه می باید در سایه تدبیر و برنامه ریزی شایسته و شامل به انجام رسد. نظر به اهمیت و تاثیر مدیریت كلان اجرایی در تحقق اهداف و برنامه های بزرگ ملی به استناد اصل یكصد و بیست و چهارم قانون اساسی، جنابعالی را به دلیل كاردانی، كارآمدی، شایستگی های فردی و توان مدیریتی به عنوان "معاون امور اجرایی رییس جمهور" منصوب می نمایم تا با اهتمام كافی و در تعامل نزدیك با معاون محترم اول، وزرا و معاونین محترم رییس جمهور در جهت تسهیل و تسریع در اتخاذ تصمیمات و اقدامات اجرایی مشاركت تعیین كننده داشته باشید. در دولت انتظار، انتظار این است كه با پشتیبانی موثر، نظارت اجرایی بر برنامه های سازندگی، به ویژه طرح ها و پروژه های اصلی و بزرگ كشور و كوتاه كردن زمان و مسیر اجرا و كاهش هزینه ها، در جهت تامین حداكثری منافع ملی و رضایت مردم عزیز در شهرها و روستاها اقدام لازم را به عمل آورید. بدیهی است كه اعضای محترم هیات دولت و همه همكاران در دستگاه های مختلف اجرایی همكاری وافی را به عمل خواهند آورد. رجاء واثق دارم كه توجهات حضرت ولی عصر (عج) و عنایات خاصه حضرت ایشان مثل همیشه توفیقات الهی را برای جنابعالی و دیگر همكاران تضمین خواهد كرد.

محمود احمدی نژاد

بر اساس این گزارش، رییس جمهور همچنین در حكم دیگری حمید بقایی را با حفظ سمت به عنوان سرپرست نهاد ریاست جمهوری منصوب كرد.

رییس جمهور در این حكم همچنین از خدمات ارزشمند مهندس اسفندیار رحیم مشایی در دوره مسوولیت سرپرستی نهاد تقدیر كرد.

جناب آقای حمید بقایی

سلام علیكم

نظر به اهمیت امور مربوط به نهاد ریاست جمهوری و ارتباط تنگاتنگ با حوزه معاونت امور اجرایی و اعتمادی كه به شما دارم، جنابعالی را با حفظ سمت به "سرپرستی نهاد" منصوب می نمایم. لازم می دانم كه از زحمات و خدمات ارزشمند بردار گرامی جناب آقای اسفندیار رحیم مشایی در طول دوره مسوولیت سرپرستی نهاد صمیمانه سپاسگزاری نمایم.

توفیقات جنابعالی را در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) از درگاه ایزد سبحان مسالت می كنم.

محمود احمدی نژاد

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز