در گفت‌وگوی اختصاصی با برنا صورت گرفت

واکنش وزیر مسکن به ادعای بی توجهی دولت به جهاد اقتصادی

۱۳۹۰/۰۴/۰۱ - ۱۷:۰۱:۱۴
کد خبر: ۵۸۷۵۵
واکنش وزیر مسکن به ادعای بی توجهی دولت به جهاد اقتصادی
نیکزاد گفت: هم اکنون 500 هزار میلیارد تومان تعهد مسکن مهر داریم و هر هفته مشغول افتتاح این واحدها توسط رییس جمهور، معاون اول و دیگر مسوولین هستیم.
علی نیکزاد وزیر مسکن و شهرسازی و وزیر پیشنهادی دولت برای وزارتخانه راه و شهرسازی در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار سیاسی برنا درباره برخی ادعاها مبنی بر اینکه دولت در سه ماهه اول سال جهاد اقتصادی هیچ کاری را انجام نداده است، گفت: هم اکنون 500 هزار میلیارد تومان تعهد مسکن مهر داریم و هر هفته مشغول افتتاح این واحدها توسط رییس جمهور، معاون اول و دیگر مسوولین هستیم.

وی ادامه داد: فردا نیز بنده در استان گلستان 5 هزار واحد مسکن مهر را افتتاح می کنم.

نیکزاد با اشاره به تلاش های فراوان دولت در راستای جهاد اقتصادی به 2 میلیون و 600 هزار واحد مسکن مهر که در حال ساخت هستند اشاره کرد و ادامه داد: 7 هزار و 500 کیلومتر راه آهن، 2 هزار و صد کیلومتر آزادراه و 54 بیمارستان در حال ساخت و افتتاح است و همچنین دولت 14 هزار کیلومتر راه روستایی را در دست احداث دارد.

وی افزود: در بخش بندر نیز هم اکنون 300 میلیارد تومان توسط یک فرد کنیایی سرمایه گذاری داشته ایم که مراحل کار آن نیز در حال انجام است.

نیکزاد با بیان اینکه در موضوع بخش های فرسوده نیز کارهای بسیاری را انجام داده ایم گفت: با وجود این حجم کاری من نمی دانم که جهاد اقتصادی به چه چیزی می گویند و به نظرم واقعا این حرفها از روی انصاف نیست.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز