در حاشیه جلسه هیأت دولت صورت گرفت

واكنش وزیر اطلاعات به ادعاهای مطرح شده از طرف برخی نمایندگان مجلس

۱۳۹۰/۰۴/۰۱ - ۱۶:۵۲:۰۹
کد خبر: ۵۸۷۶۱
واكنش وزیر اطلاعات به ادعاهای مطرح شده از طرف برخی نمایندگان مجلس
حجت الاسلام مصلحی درباره اینكه برخی به جای وزارت اطلاعات اظهار‌نظر می‌كنند، نظر شما چیست؟ گفت: وزارت اطلاعات اگر مطلبی داشته باشد، خود آن‌را اعلام خواهد كرد.
به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری برنا، حجت‌الاسلام حیدر مصلحی وزیر اطلاعات در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به سؤالی درباره استعلام از وزارت اطلاعات درباره ملك‌زاده گفت: وزارت اطلاعات درباره استعلاماتی كه از این وزارتخانه ‌صورت می‌گیرد‌، ‌اقدام می‌كند و این موضوع روی فرد خاصی ‌مطرح نیست.

وی افزود: ‌اگر استعلامی داشته باشیم، بر اساس سؤالی كه به ما ارسال شده و آن‌را نیز جایی رسما اعلام نكرده‌ایم، پاسخ می‌دهیم.

وزیر اطلاعات در پاسخ به سؤال دیگری درباره متلاشی شدن برخی از اعضای گروهك تروریستی ریگی در روزهای گذشته نیز گفت: این دستگیری‌ها بر اساس اطلاعات و تردد این تروریست‌ها است و در تردد‌هایشان از سوی دستگاه‌های امنیتی رصد شده و دستگیر می‌شوند كه البته این مقوله قابل توجه است.

مصلحی در پاسخ به سؤال خبرنگاری كه پرسید وضعیت دادگاه 3 جاسوس آمریكایی به كجا رسید؟ پاسخ داد: این موضوع مربوط به وزارت اطلاعات نیست و باید در دستگاه قضایی آن را پیگیری كرد.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگار دیگری درباره اینكه برخی به جای وزارت اطلاعات اظهار‌نظر می‌كنند، نظر شما چیست؟ تصریح كرد: وزارت اطلاعات اگر مطلبی داشته باشد، خود آن‌را اعلام خواهد كرد.

وزیر اطلاعات در پاسخ به سؤالی در خصوص حملات سایبری بیگانگان علیه سایت‌های ایرانی و از جمله سایت برخی از وزارتخانه‌ها اظهار داشت: سرویس‌های اطلاعاتی در هجمه علیه سایت‌ها همواره فعال هستند كه وزارت اطلاعات در این زمینه اقدامات پیشگیرانه را انجام داده است.

مصلحی با اشاره به اقدامات پیشگیرانه وزارتخانه متبوع خود تأكید كرد: وزارت اطلاعات تذكرات لازم و نیز اقدامات پیشگیرانه را كه باید دستگاه‌های مختلف در مقابله با حمله سایبری انجام دهند، ‌به آنها اعلام كرده است، از این‌رو در این زمینه باید خود دستگاه‌ها اقدامات مراقبتی را انجام دهند.

وی این نكته را متذكر شد كه اگر دستگاهی هم هك نشود، وزارت اطلاعات برای به‌روز شدن و مقابله با حملات سایبری اقداماتی را انجام خواهد داد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز