در حاشیه جلسه هیأت دولت صورت گرفت

واکنش وزیر اطلاعات ایران به تهدید وزیر جدید دفاع آمریکا

۱۳۹۰/۰۴/۲۲ - ۱۷:۱۹:۳۱
کد خبر: ۶۳۰۸۵
واکنش وزیر اطلاعات ایران به تهدید وزیر جدید دفاع آمریکا
مصلحی به اظهارات اخیر 'لئون پانه تا' مبنی بر این كه ایران به گروه‌های مخالف آمریكا كمك مالی می‌كند و ما با این موضوع مقابله خواهیم كرد، واکنش نشان داد.
به گزارش سرویس سیاسی برنا، حجت اسلام و المسلمین' حیدر مصلحی' وزیر اطلاعات جمهوری اسلامی ایران پس از جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران در واكنش به اظهارات اخیر 'لئون پانه تا' وزیر جدید دفاع آمریكا مبنی بر این كه ایران به گروه‌های مخالف آمریكا كمك مالی می‌كند و ما با این موضوع مقابله خواهیم كرد، گفت: این اتهامات تقریبا برای ما عادی شده و تهدیداتی توخالی است.

وی افزود: طرح این گونه اتهامات از سوی مقامات آمریكایی 32 سال است كه ادامه دارد و خودشان هم می‌دانند كه با این گونه اتهامات و تهدیدها راه به جایی نخواهند برد.

مصلحی ادامه داد: آنها وقتی كه در عرصه‌های مختلف در برابر افكار عمومی كم می‌آورند دست به چنین تهدیدها و اقداماتی می‌زنند.

وزیر اطلاعات تصریح كرد: آنها در اعترافات خود می‌گویند كه به مجموعه های مختلف معاند با نظام جمهوری اسلامی ایران كمك می‌كنند و آقای اوباما هم در حرف های خود مطرح كرده كه در بحث شبكه های مجازی و جریان فتنه، آمریكا چه قدر هزینه كرده است.

مصلحی همچنین در پاسخ به سوالی در خصوص اقدامات این وزارتخانه درباره حادثه آتش سوزی اخیر در مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت : اقداماتی صورت گرفته، بررسی هایی هم انجام شده و اطلاعات و اخبار بیشتر در این زمینه به موقع اعلام خواهد شد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز