رییس جمهور در بدو ورود به استان زنجان:

مردم زنجان، شجاع و ارادتمند به امام و ولایت هستند

۱۳۸۹/۰۹/۰۲ - ۱۲:۴۳:۰۰
کد خبر: ۶۹۸۲
مردم زنجان، شجاع و ارادتمند به امام و ولایت هستند
احمدی نژاد در فرودگاه زنجان گفت: مردم زنجان پیوسته مردمی شجاع، تاریخ ساز و ارادتمند به امام و ولایت بودند، بخش‌های مهمی از هویت ملی ایرانیان در زنجان به وقوع پیوسته و همچنین قسمت‌های زیادی از هویت امروز ملت ایران مرهون تلاش‌های مردم زنجان است.
به گزارش خبرنگار اعزامی برنا به زنجان، محمود احمدی نژاد در هفتادونهمین سفر استانی هیأت دولت و در بدو ورود به فرودگاه زنجان پس از استقبال مسوولین استانی زنجان، طی سخنانی زنجان را دیار شور و شعور حسینی دانست و تصریح کرد: مردم زنجان پیوسته مردمی شجاع، تاریخ ساز و ارادتمند به امام و ولایت بودند.

وی ادامه داد: بخش های مهمی از هویت ملی ایرانیان در زنجان به وقوع پیوسته و همچنین قسمت های زیادی از هویت امروز ملت ایران مرهون تلاش های مردم زنجان است.

رییس جمهور گفت: مردم زنجان در وضعیت امروز ایران نقش بارزی را ایفا کرده اند.

احمدی نژاد ضمن ابراز خرسندی از اینکه در آستانه عید ولایت به این استان سفر کرده، افزود: مردم زنجان در طول سده های مختلف پای پرچم ولایت و فرهنگ علوی ایستاده اند.

رییس جمهور بر تشریح برنامه های دولت در سفر 2 روزه به استان زنجان ابراز داشت: در این سفر علاوه بر سفر وزراء و معاونین به شهرستان های مختلف استان و تشکیل شورای اداری در آنجا، ملاقات های مردمی نیز برای شناسایی و رفع مشکلات مردم انجام می شود.

وی تأکید کرد: کارگروه فرهنگی، دیدار عمومی با مردم زنجان در مرکز استان و جلسه با مدیران و منتخبین استان از مهم‌ترین برنامه های دولت در سفر به استان زنجان است.

احمدی نژاد با اشاره به تشکیل جلسه دولت در مرکز استان خاطر نشان کرد: در این جلسه مصوبات قبلی و میزان به انجام رسیدن آنها مورد بررسی قرار گرفته و مصوبات جدید برای تسریع در رشد و شکوفایی استان مورد بررسی قرار می گیرد.

رییس جمهور در پایان ابراز امیدواری کرد: سفر سوم هیأت دولت به استان زنجان موجبات خیر و برکت برای مردم این استان را به همراه داشته باشد.

گفتنی است؛ رییس جمهور تا ساعاتی دیگر در ورزشگاه کارگران زنجان و در میان مردم این استان سخنرانی می کند.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز