معاون اول رییس جمهور:

دولت نگاه ویژه ای به حل مشكل آب در استان یزد دارد

۱۳۸۹/۱۰/۲۷ - ۱۵:۵۰:۰۰
کد خبر: ۸۶۱۰
دولت نگاه ویژه ای به حل مشكل آب در استان یزد دارد
محمد رضا رحیمی یكی از دغدغه‌ها و مشكلات اساسی استان یزد را مشكل آب دانست و از نگاه ویژه دولت برای بررسی و رفع این مشكل خبر داد.
به گزارش سرویس سیاسی برنا به نقل از دفتر امور رسانه‌های ریاست جمهوری معاون اول رییس جمهور ظهر امروز (دوشنبه) در جلسه كارگروه تخصصی استان یزد توسعه راه آهن و رفع مشكل آب استان یزد را از اساسی‌ترین نیازهای مردم این استان برشمرد و خواستار تحول و رفع مشكلات در این دو بخش شد.

وی گفت: استان یزد از قطب‌های صنعتی كشور به شمار می رود و توسعه راه آهن در استان یزد و برقراری ارتباط ریلی این استان بار دیگر استان‌های كشور را امری مهم و ضروری عنوان كرد.

رحیمی اظهار امیدواری كرد: در سومین سفر استانی هیات دولت به استان یزد، مصوباتی بیش از دو سفر قبلی در راستای خدمت رسانی به مردم این استان به تصویب برسد.

در این جلسه كه با حضور استاندار، نمایندگان مردم استان یزد در مجلس شورای اسلامی و نمایندگان دستگاه‌های اجرایی در آستانه سومین سفر هیات دولت به استان یزد برگزار شد، ضمن مرور و بررسی پیشرفت فیزیكی مصوبات سفر اول و دوم، برنامه‌ریزی سومین سفر رییس جمهور به استان یزد اعلام شد.

در این نشست همچنین اسامی برخی از اعضای كابینه دولت كه قرار است به عنوان نماینده ویژه دولت در شهرستان های استان یزد حضور یابند اعلام شد.

همچنین در این جلسه مهمترین مسائل و مشكلات استان یزد مطرح شد و پیشنهادات نمایندگان و استاندار این استان مورد بحث و تبادل و نظر قرار گرفت و مصوباتی در راستای پیشرفت و ارتقای استان یزد برای طرح در جلسه استانی هیات دولت در مركز استان یزد به جمع بندی رسید.
نظر شما