رییس‌جمهور در جمع منتخبان،‌ایثارگران و مدیران استان البرز:

نزدیكترین راه رسیدن به سعادت شناخت و پیروی از انسان كامل است

۱۳۹۰/۱۲/۲۲ - ۱۱:۲۶:۴۷
کد خبر: ۹۷۰۹۶
نزدیكترین راه رسیدن به سعادت شناخت و پیروی از انسان كامل است
رییس جمهور گفت: برای رسیدن به سعادت باید به خدا نزدیك شد و راه نزدیك شدن به خدا صراط مستقیم بوده كه این را هم انسان كامل و معصوم است كه از ناحیه آسمان تعیین شده است.

به گزارش سرویس سیاسی برنا، دكتر محمود احمدی‌نژاد شامگاه یكشنبه در آخرین برنامه‌ سفر استانی هیات دولت به استان البرز در دیدار منتخبین، ‌ایثارگران و مدیران این استان بالاترین و بهترین هدیه خدا به بشریت را انسان كامل معرفی كرد و گفت: انسان كامل كه از ناحیه خدا تعیین شده تا انسان را به سوی كمال و جایگاه حقیقی‌اش راهنمایی كند بهترین هدیه خدا به بشریت است كه اگر نبود سعادت و كمال برای انسان دست یافتنی نبود.

رییس‌جمهور با اشاره به روایتی از امیر مومنان علی(ع) مبنی بر اینكه تعدادی از یاوران عدالت‌گستر حقیقی از طالقان برمی‌خیزند، افزود: این سخن از سوی حضرت علی(ع) بیراه نیست و حداقل می‌توان آن را اینگونه تفسیر كرد كه عشق به امام زمان(عج) و شناخت امام زمان(عج) در بین مردم طالقان عمیق‌تر بوده و مردم این دیار امام زمانی‌تر هستند.

دكتر احمدی‌نژاد تسریع در پیشرفت و دستیابی به كمال و سعادت برای انسان را از ناحیه امام ذكر و تصریح كرد: اگر كسی امام را شناخت و از او پیروی كرد و در مسیر معرفی شده از سوی امام حركت كرد، كارها و تلاش‌هایش بركت یافته و هر قدم او به اندازه صد قدم ثمر و بركت خواهد داشت.

رییس‌جمهور از مردم استان البرز خواست تا در این گردهمایی قراری با یكدیگر بگذارند و با تكیه بر همین آموزه‌ها و پیروی از امام عصر(عج) با استفاده از امكانات انسانی و طبیعی استان، دست در دست یكدیگر داده و به سرعت استان البرز را ساخته و آن را به الگویی درخشان و پیشرفته در معرض دید جهانیان و مایه افتخار ملت ایران قرار دهند.

دكتر احمدی‌نژاد در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینكه علم و ایثار دو بال برای انسان و دو روی یك سكه هستند، گفت: عالم حقیقی ایثارگر تربیت كرده و علم حقیقی و مفید حاصل ایثارگری است.

رییس‌جمهور علم و ایثار را ابزار اوج گرفتن و پرواز انسان برشمرد و اظهار داشت: انسان بدون علم و ایثار به جایی نخواهد رسید و این دو رمز پرواز انسان تا ملكوت و قله‌های كمال انسانی هستند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز