حداد عادل در مراسم پاسداشت ۹ دی :

۹ دی، آیینه ای که حقیقت ملت در آن دیده می شود

۱۳۸۹/۱۰/۰۷ - ۱۷:۴۴:۰۰
کد خبر: ۱۳۸۲
۹ دی، آیینه ای که حقیقت ملت در آن دیده می شود
رییس کمیسیون فرهنگی تاکید کرد: نهم دی ماه آیینه روشن بزرگی است که در آن حقیقت ملت ایران به خوبی قابل مشاهده است.
به گزارش خبرنگار پارلمانی برنا، حداد عادل رییس کمیسیون فرهنگی با حضور در مراسم پاسداشت 9 دی که در کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی برگزار شد با تاکید بر آنکه نهم دی از روزهایی است که باید آنرا به ملت ایران تبریک گفت، اظهار داشت: انقلاب مانند درختی است که ریشه آن ایمان به خداست و تنه و سابقه آن رهبری است و شاخ و برگ آن مردم هستند. 

وی که به عنوان میهمان ویژه فراکسیون در حال سخنرانی بود، ادامه داد: مردم از طریق رهبری از ایمان به خدا بهره می‌گیرند و وحدت خود را با تغذیه از منشاء الهی ایمان حفظ می‌کنند و بر این اساس زنده و شاداب می‌مانند. 

عادل تاکید کرد: شکوه و عظمت انقلاب به حضور مردم است، آنچنان که شکوه یک درخت به شاخ و برگ آن بستگی دارد. 

وی با بیان آنکه در حماسه نهم دی مردم حضوری شکوفا در اتصال به رهبری و از طریق رهبری از خود نشان دادند، گفت: این روز، روز ملت ایران است، روزی است که ملت ایران با اسلام و رهبری تجدید بیعت کردند. 

میهمان ویژه این مراسم ادامه داد: در فاصله 22 خرداد 88 تا نهم دی ماه 88 رسانه‌های متعددی تلاش کردند چهره دیگری از ملت را ترسیم کنند و با دگرگون جلوه دادن ملت این گونه وانمود کنند که ملت ایران از مسیر انقلاب برگشته است. 

وی ادامه داد: این در حالی است که این تصویر زشت از چهره ملت با قدم توانای مردم در نهم دی طرد شد و مردم در این روز چهره واقعی و حقیقی خود را نشان دادند. 

به گفته حداد عادل نهم دی ماه آیینه روشن بزرگی است که در آن حقیقت ملت ایران به خوبی قابل مشاهده است.

وی تصریح کرد: مردم در این روز نشان دادند که به عهده و پیمان خود پایبندند و هیچ دگرگونی در این عهد و پیمان رخ نداده است. 

حداد عادل با تاکید بر آنکه نهم دی باید ماندگار شود، گفت: امسال اولین سالگرد نهم دی ماه است و چون این روز به ملت ایران تعلق دارد سزاوارترین نهاد برای به یادگار گذاشتن این روز مجلس است. 

وی ادامه داد: مجلسی که نماد و عصاره ملت است باید 9 دی را بیش و پیش از همه گرامی بدارد. 

وی جلسه پاسداشت را نشانه ای از عزم و اراده نمایندگان ملت دانست و گفت: به عنوان یک نماینده از کسانی که در این بصیرت افزایی پیشگام بودند تشکر می کنم و به نخبگان با بصیرتی که بر سایر نخبگان حجت شدند درود می گویم.
نظر شما