ابوترابی‌فرد:

۹دی نماد پیوند ملت و رهبر فرزانه انقلاب بود

۱۳۸۹/۱۰/۰۷ - ۱۶:۳۵:۰۰
کد خبر: ۱۴۲۲
۹دی نماد پیوند ملت و رهبر فرزانه انقلاب بود
نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: روز 9 دی‌ماه نماد پیوند استوار و برآمده از ایمان و عقیده ملت ایران با رهبر فرزانه انقلاب و ارزش‌های متعالی نظام و عزم این ملت برای رویارویی با استكبار و دسیسه‌های آنها در ایران اسلامی است.
به گزارش خبرنگار پارلمانی برنا، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسن ابوترابی‌فرد در جمع خبرنگاران ، یكی از این عرصه‌های بسیار پرافتخار را دفاع مقدس دانست و گفت: ملت ایران دفاع مقدس را به نقطه‌ی اقتدار و عزت این ملت اسلامی تبدیل كردند.

وی افزود: یكی دیگر از نقاط بسیار عزت‌آفرین 9 دی‌ماه بود كه مردم احساس كردند كه انقلاب نیاز به حضور آنها و دفاع از ارزش‌های متعالی خود دارد.

ابوترابی‌فرد افزود: شناخت مردم بر این حقیقت متمركز شد كه باید پیوند ناگسستنی خود را با رهبر معظم انقلاب با فریاد بلند به گوش جهانیان برسانند و نشان دهند كه در كنار رهنمودهای معظم‌له با اقتدار و عزم راسخ حضور دارند.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی تاكید كرد كه روز 9 دی‌ماه نماد پیوند استوار و برآمده از ایمان و عقیده‌ ملت ایران با رهبر فرزانه انقلاب و ارزش‌های متعالی نظام و عزم این ملت برای رویارویی با استكبار و دسیسه‌های آنها در ایران اسلامی است.

وی با بیان این‌كه ملت ایران انصافا در این عرصه عزت آفریدند، این گام ملت ایران را با گام‌هایی كه پیش از این ملت برداشته است قابل مقایسه ندانست و یادآور شد: این گام ملت ایران را از افتخارآفرین‌ترین گام‌های این ملت در افزایش عزت و اقتدار ملی می‌دانم.

ابوترابی‌فرد در ادامه در پاسخ به سوالی درخصوص اجرای قانون هدفمند كردن یارانه‌ها، اظهار داشت: این اقدام دولت را تحسین‌برانگیز می‌دانم و موفقیت‌هایی كه با همكاری و حضور عقلانی برآمده از اندیشه‌ی ملت ایران به دست آمده است را تبریك می‌گویم.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی افزود: از مسوولان اجرایی انتظار دارم چالش‌های فراروی این حركت بزرگ را دقیق ارزیابی كرده و با رایزنی نزدیك با نمایندگان، معضلات را بشناسند و در كوتاه‌ترین زمان ممكن با ارایه‌ی راهكارهای مناسب بر این مشكلات اندك فائق آیند.

وی در پایان خاطرنشان كرد كه مجلس نیز در این عرصه در نقش نظارتی خود به طور كامل حضور خواهد داشت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز