شعله های شکست ۲۴خرداد زبانه کشید

توهین بذرپاش به رییس جمهور

۱۳۹۲/۱۱/۱۵ - ۲۰:۳۷:۴۴
کد خبر: ۱۶۳۱۷۷
در مورد ˝ادب مرد به ز دولت اوست˝ هم مردم در 24خرداد 92 قضاوت کردند و لازم نیست آقای بذرپاش زیاد خود را ناراحت کند.

امروز حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران در جمع استادان و روسای دانشگاه های کشور در انتقاد از برخی نظرات غیر کارشناسی در حوزه سیاست خارجی و موضوع هسته ای به نکاتی پرداخت که گویا به مذاق عده ای از مخالفان ذاتی دولت خوش نیامده است.
رئیس جمهور در این دیدار با اشاره به اینکه برخی خود را متولی مردم می دانند و در ادامه، با ذره بین به دنبال بزرگنمایی نقاط ضعف می روند توصیه کرد که سیاست بازان از حزب بازی و جناح بازی دست بردارند.
روحانی با تاکید بر تلاش برای شایسته سالاری خطاب به دانشگاهیان از آنان خواست تا به صورت کارشناسی و عالمانه مسائل هسته ای کشور را نقد کنند. اما آن قسمت از صحبتهای روحانی که گفت: چرا یک عده بی‌سواد که از بخش‌هایی خاص پول می‌گیرند باید حرف بزنند و دانشگاهیان خاموش باشند، ضمن اینکه انتقادی به اهالی دانشگاه و کارشناسان مسائل خارجی به جهت میدان دادن به افراد غیرکارشناس بود، تلاطمی نیز در جریانهای حامی دولت گذشته همانند جناب آقای بذرپاش به وجود آورد.
در این میان مهرداد بذر پاش، که در 27 سالگی به عنوان مدیرعامل یکی از بزرگترین کارخانجات تولید خودرو در کشور منصوب شد و با حمایتهای دولت دهم به کرسی نمایندگی مجلس رسید، در اقدامی شتابزده سخنان آقای رئیس جمهور را به خود گرفته و خود را بی سواد عنوان، و در مقایسه ای نابجا برخی مشکلات به وجود آمده در توزیع سبدکالا را به بی سوادی دولت تدبیر و امید متصل کرده است. وی در پایان اظهاراتش نیز با خواندن مصرع" ادب مرد به ز دولت او" که بیشتر یادآور مناظره های سال 88 بود، مستقیما" به رئیس جمهوری اسلامی ایران" توهین کرد.
جناب آقای بذرپاش و دوستانشان که در 8 سال گذشته در منظر قضاوت مردم بوده اند باید بدانند که تکرار ادبیات گذشته و تشویش فضای امن جامعه و اتهام افکنی آن هم در ایام دهه مبارک فجر، مورد پسند مردم نخواهد بود. گرچه این منش و کردار، موجب موفقیت هایی در سالهای اخیر برای شخص آقای بذرپاش و دوستانشان شد اما مردم با پرداخت هزینه های گزاف دیگر حاضر نیستند روزهای تلخ گذشته را بیاد بیاورند. اما سخنان رئیس جمهور زمانی مطرح می شود که علی رغم حمایتهای حساب شده از سوی مقام معظم رهبری و تایید بسیاری از کارشناسان در خصوص گامهای نخست پرونده هسته ای، عده ای که به تعبیر دکتر روحانی، "از بخش های خاصی پول می گیرند" تا علیه منافع کشور سخن برانند و قلم بفرسایند، بی محابا دستگاه سیاست خارجی و تیم مذاکره کننده هسته ای را آماج حملات خود قرار داده اند. کسانی که عمدتاً در انحراف پرونده هسته ای و تحمیل تحریم ها و بهانه دادن به دشمن ید طولایی داشته اند.منظور رییس جمهور قطعا این عده بودند که بدون داشتن هیچ تخصصی این روزها در رسانه هایی که اتفاقا یکی از آنها هم با مدیریت مهرداد بذرپاش منتشر می شود قلمفرسایی می کنند و موفقیتهایی را که مرهون هدایت رهبری و تدبیر دولت یازدهم است زیر سوال می برند.در مورد "ادب مرد به ز دولت اوست" هم مردم در 24خرداد 92 قضاوت کردند و لازم نیست آقای بذرپاش زیاد خود را ناراحت کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز