سخنگوی جامعیت روحانیت مبارز در واکنش به اظهارات شجونی:

همواره جبهه پایداری‌ متقاضی پیوستن به مجموعه اصولگرایان بوده نه بالعکس

۱۳۹۳/۰۴/۱۵ - ۱۴:۵۶:۱۳
کد خبر: ۲۰۱۱۸۸
همواره جبهه پایداری‌ متقاضی پیوستن به مجموعه اصولگرایان بوده نه بالعکس
مصباحی مقدم: همواره جبهه پایداری متقاضی پیوستن به مجموعه اصولگرایان بوده است و هیچ گاه عکس این قضیه مطرح نبوده و نخواهد بود.

سخنگوی جامعیت روحانیت مبارز در واکنش به اظهارات اخیر : همواره جبهه پایداری متقاضی پیوستن به مجموعه اصولگرایان بوده است و هیچ گاه عکس این قضیه مطرح نبوده و نخواهد بود.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، به نقل از خانه ملت،«غلامرضا مصباحی مقدم»درباره اظهارات حجت الاسلام شجونی مبنی بر اینکه جامعه روحانیت قصد دارد به جبهه پایداری نزدیک شود، گفت: آقای شجونی نظر شخصی خود را در این رابطه بیان کرده و برداشت من این است که جامعه روحانیت همچنان مسیری را خواهد پیمود که مدنظر آیت الله مهدوی کنی دبیرکل این جامعه است.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر افزود: باید توجه داشت آیت الله مهدوی کنی هیچ گاه تصمیم یکجانبه ای در جامعه روحانیت مبارز اتخاذ نکرده بلکه همواره مبنا را برای تصمیم گیری ها مشورت با شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز قرار داده است.

مصباحی مقدم ادامه داد: حتی گاهی آیت الله مهدوی کنی از دیدگاههای شخصی خود در تصمیم گیری ها عدول می‌کردند و دیدگاه جامعه روحانیت مبارز را مبنا قرار می‌دادند از این جهت حتی با تغییر دبیرکلی ایشان نیز جهت گیری های جامعه روحانیت مبارز تغییر نخواهد کرد.

سخنگوی جامعیت روحانیت مبارز یادآور شد: همواره جبهه پایداری متقاضی پیوستن به مجموعه اصولگرایان بوده است و هیچ گاه عکس این قضیه مطرح نبوده و نخواهد بود.

به گزارش خانه ملت، حجت‌الاسلام جعفر شجونی در گفت‌وگو با یکی از رسانه‌ها گفته است " هیچ بعید نیست جامعه روحانیت به جبهه پایداری نزدیک شود و تغییر مواضع سیاسی بدهد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز