عضو کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس:

احمدی نژاد در استفاده از درآمد های نفتی فرصت سوزی کرد

۱۳۹۳/۰۴/۲۲ - ۱۹:۱۹:۲۸
کد خبر: ۲۰۳۲۹۲
احمدی نژاد در استفاده از درآمد های نفتی فرصت سوزی کرد
شوشتری با تاکید براینکه احمدی نژاد و یارانش به دنبال تبرئه کردن خود از برخی مشکلات هستند، گفت که احمدی نژاد در استفاده از درآمد های نفتی فرصت سوزی کرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس با تاکید براینکه احمدی نژاد و یارانش به دنبال تبرئه کردن خود از برخی مشکلات هستند، گفت: احمدی نژاد در استفاده از درآمد های نفتی فرصت سوزی کرد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، به نقل از خانه ملت،هادی شوشتری درواکنش به اظهار نظر مشاور رسانه ای محمود احمدی نژاد مبنی براینکه اقدام شتابزده دولت روحانی برای مذاکره و توافق با 1+5 ، در بدترین شرایط ممکن اتفاق افتاده است، گفت: مذاکرات هسته ای ایران با اعضای 1+5 درمراجع بالادستی نظام از قبیل شورای عالی امنیت ملی که مصوبات آن به تائید مقام معظم رهبری می رسد مطرح شده است و اقدامات مذاکراتی قبل، زمان مذاکرات و پس از آن به طور قطع به تائید مراجع بالادستی می رسد.

نماینده مردم قوچان وفاروج در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: از این رو طرح مسائل این چنینی از سوی یاران نزدیک به رئیس جمهورسابق انحرافی بوده وجایگاهی ندارد؛ اما درحال حاضرتریبون اظهارنظر برای همه فراهم است و افراد می توانند دیدگاه های خود رادر موضوعات مختلف مطرح کنند، ولی اینکه احمدی نژاد ویارانش مدتی است که در سطح رسانه ها به بیان برخی مسائل می پردازند قطعا حکایت از آن دارد که دولت سابق به دنبال حمایت از مواضع و تبرئه کردن خود از برخی مشکلات به وجود آمده در طول 8 سال گذشته است.

وی تصریح کرد : در دولت قابل یک فرصت تاریخی درحوزه توسعه برای کشور فراهم شد، به عبارت بهتر به دلیل افزایش درآمدهای نفتی یک درآمد سرشاری در دولت های نهم و دهم نصیب کشورشد که به علت عدم استفاده بهینه ازاین فرصت ها مشکلات بسیاری در سطح جامعه به وجود آمد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس درباره اینکه جوانفکر گفته ما بهترین شرایط را برای یک توافق عزتمندانه در دولت دهم در اختیار داشتیم ، اما اجازه داده نشد که از آن فرصت استثنایی برای این مهم، استفاده شود، گفت: طرح این مباحث بیهوده بوده وحتی صحبت های مشاور امور بین الملل مقام معظم رهبری در فرآیند مناظرات انتخاباتی نشان داد که دولت سابق درخصوص مسائل هسته ای چه عملکردی داشته است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز