نماینده مردم تهران:

در بحث هسته ای دستاوردهایی همچون عزت ملی داریم/آنها را از دست ندهیم

۱۳۹۳/۰۴/۲۸ - ۱۶:۱۲:۱۱
کد خبر: ۲۰۴۸۵۸
در بحث هسته ای دستاوردهایی همچون عزت ملی داریم/آنها را از دست ندهیم
آقا تهرانی: ما در بحث هسته ای دستاوردهایی همچون عزت ملی داریم که باید حواس ها جمع باشد آنها را از دست ندهیم.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر گفت: ما در بحث هسته ای دستاوردهایی همچون عزت ملی داریم که باید حواس ها جمع باشد آنها را از دست ندهیم.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، حجت الاسلام والمسلمین ˈمرتضی آقا تهرانیˈ جمعه شب در قم در گفت وگو با خبرنگاران با بیان اینکه علم، یکی از ابزارهای کار و مظهر قدرت غرب است، افزود: آنها به وسیله ابزار علم، دنیا را تسخیر می کنند و این مهم است و ما این دستاوردها را نباید از دست بدهیم.

وی با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی، تأکید کرد: دوستان باید بروند و محکم بایستند و از خدا کمک می خواهیم که بتوانند بهترین را انجام دهند.

آقا تهرانی در بخش دیگری از سخنانش بیان کرد: فرهنگ یک مقوله وسیعی است و انقلاب اسلامی ما یک انقلاب فرهنگی به شمار می رود و دین، نظام و مردم ما فرهنگی است و ما باید ابعاد گوناگون فرهنگ را بشناسیم و در این زمینه خیلی باید کار کرد.

وی با اشاره به فعالیت های کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در این زمینه، اظهار کرد: این کمیسیون به صورت جدی دارد کار می کند و مطالبات رهبر معظم انقلاب اسلامی را دنبال می کنیم و مطالبات ایشان در رأس کارهای ما قرار دارد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کارهای نیمه کاره مانند قانون صدا و سیما به پایان رسیده، افزود: این قانون در کمیسیون تخصصی به اتمام رسیده و به هیأت رییسه داده شده است.

وی همچنین خاطرنشان کرد: طرح نهی از منکر و امر به معروف نیز هم اکنون در دست اقدام است که جزو کارهای جدی ماست و کمیسیون مشترکی بین کمیسیون های فرهنگی و قضایی مجلس شورای اسلامی تشکیل داده ایم.

به گزارش برنا،آقا تهرانی اظهار کرد: در این زمینه ابتدا باید وزارتخانه ها در موضوع امر به معروف و نهی از منکر جدی بایستند، بعد مردم.

این نماینده مجلس در پایان تصریح کرد: مجلس شورای اسلامی در این زمینه به ویژه پس از شهادت شهید ˈعلی خلیلیˈ (شهید امر به معروف و نهی از منکر) حساسیت دارد.

نظر شما