عضو هیات رئیسه مجلس:

تیم مذاکره کننده هسته ای هیچ امتیاز ذلت باری به غربی ها نداده است

۱۳۹۳/۰۴/۲۸ - ۲۰:۳۸:۲۸
کد خبر: ۲۰۴۹۶۸
تیم مذاکره کننده هسته ای هیچ امتیاز ذلت باری به غربی ها نداده است
منادی سپیدان : این تیم تا به حال هیچ گونه امتیازی که موجب ذلت ایرانیان شود به غربی ها نداده و نخواهند داد.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تاکنون مذاکرات و اقدامات دیپلماتیک تیم مذاکره کننده بسیار کارآمد بوده است، گفت: این تیم تا به حال هیچ گونه امتیازی که موجب ذلت ایرانیان شود به غربی ها نداده و نخواهند داد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، علیرضا منادی سپیدان ،با بیان اینکه تیم مذاکره کننده هسته ای جمهوری اسلامی ایران تیمی قوی، کارآمد و مورد اطمینان مسئولان نظام و رهبر معظم انقلاب است، گفت: اعضای تیم مذاکره کننده افرادی با سابقه روشن در امر مذاکرات دیپلماتیک بوده و تا به حال این بحث را به خوبی پیش برده اند.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تیم مذاکره کننده هسته ای ایران خطوط قرمز مدنظر نظام، رهبرمعظم انقلاب و مردم که حق مسلم ملت نیز هست را رعایت کردند، افزود: این تیم تا به حال هیچ گونه امتیازی که موجب ذلت ایرانیان شود به غربی ها نداده و نخواهند داد.

وی با بیان اینکه تاکنون مذاکرات و اقدامات دیپلماتیک تیم مذاکره کننده بسیار کارآمد بوده است، ادامه داد: حاصل جمع این زحمات به خواست ایران و ایرانیان خواهد رسید و قطعا همان امر به کرسی خواهد نشست.

منادی با بیان اینکه غربی ها می دانند که ایران در پی ساخت سلاح اتمی نیست و ما نیز می دانیم که آنها دنیال بهانه جویی هستند، تصریح کرد: اما در نهایت غرب مجبور به تن دادن به خواست ایران خواهد شد، زیرا خواست ایران استفاده صلح آمیز از انرژی هسته ای و حفظ داشته های خود است و آنها نیز باید آن را بپذیرند ،زیرا کشورهای غربی خود دارای ده ها و صدها بمب اتمی چه در کشور خود و چه در کشورهایی که آنجا را انبار تسلیحات خود کردند، هستند.

وی با بیان اینکه امروزدر دنیا با متجاوزی مثل رژیم صهیونیستی مواجه هستیم که در روز روشن ده ها انسان را به خاک و خون می کشد، گفت: چنین کشوری ده ها کلاهک هسته ای دارد و مورد اعتراض هم قرار نمی گیرد، ولی به ایران که در پی چیزی جز علم و دانش نیست اعتراض و انتقاد های مداوم صورت می گیرد.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دوربین های نصب شده آژانس بین المللی انرژی اتمی در تاسیسات هسته ای ایران،تمام فعالیت های هسته ای را رصد می کند، توضیح داد: تمام بهانه های کشورهای غربی در مورد فعالیت هسته ای ایران واهی است و قطعا دنیا خواهد دید که آنها در پی ضعیف کردن جمهوری اسلامی ایران هستند و این کشور را به عنوان دشمن خود نگریسته و بر همین اساس تصمیم گیری می کنند.


نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز