سبحانی نیا:

بودجه ۹۴ و گزارش سفر رییس جمهوری به نیویورک محور اصلی نشست مشترک دولت و مجلس است

۱۳۹۳/۰۷/۰۸ - ۱۷:۵۵:۵۱
کد خبر: ۲۲۵۷۳۶
بودجه ۹۴ و گزارش سفر رییس جمهوری به نیویورک محور اصلی نشست مشترک دولت و مجلس است
نشست مشترک دولت و مجلس در هفته آتی و در آستانه ارایه بودجه 94 جهت تعامل بیشتر بین دو قوه و اینکه بودجه با چه نگاهی بسته شود برگزار می‌شود .

عضو هیات رییسه مجلس گفت: نشست مشترک دولت و مجلس در هفته آتی و در آستانه ارایه بودجه 94 جهت تعامل بیشتر بین دو قوه و اینکه بودجه با چه نگاهی بسته شود برگزار می شود .

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، حسین سبحانی نیا در گفت و گو با خبرگزاری خانه ملت،‌ با اشاره به موضوعات مورد بررسی در جلسه مشترک دولت و مجلس در هفته آتی، گفت: این نشست در جهت تعامل بیشتر دولت و مجلس در آستانه ارایه بودجه 94 و اینکه بودجه با چه نگاهی بسته شود برگزار می شود .

نماینده مردم نیشابور و فیروزه در مجلس افزود: در این جلسه علاوه بر بررسی مولفه های بودجه 94 گزارشی از سفر اخیر رییس جمهور و توافقات صورت گرفته در این سفر را استماع خواهیم کرد.

وی در ادامه با اشاره به جلسه غیرعلنی صبح امروز مجلس گفت: در این جلسه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گزارشی درباره وضعیت صندوق های بازنشستگی و مسایل مربوط به این صندوق ها ارایه کرد.

این عضو هیات رییسه مجلس با بیان اینکه وزیر رفاه اعلام کرد که با کمک مجلس باید برای شرایط موجود و آینده این صندوق ها تدبیری اندیشیده شود،‌ اظهار داشت: صندوقهای بازنشستگی وضعیت خوبی ندارند از این رو لازم است به این صندوق ها توجه بیشتری شود.

نماینده مردم در مجلس در پایان افزود: در این نشست رییس مجلس تاکید کرد صندوقهای بازنشستگی نباید حیاط خلوت باشند و برداشتهای موردی از این صندوقها صورت بگیرد چون سرمایه این صندوق ها متعلق به مردم است

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز