در بیانیه‌ای صورت گرفت؛

تقدیر نمایندگان درخصوص حضور گسترده ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن

۱۳۹۳/۱۱/۲۶ - ۱۵:۱۳:۴۱
کد خبر: ۲۶۲۷۰۸
تقدیر نمایندگان درخصوص حضور گسترده ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن
نمایندگان مجلس شورای اسلامی طی بیانیه‌ای از حضور پرشور مردم ایران در راهپیمایی 22 بهمن تقدیر و تشکر کردند.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی طی بیانیه‌ای از حضور پرشور مردم ایران در راهپیمایی 22 بهمن تقدیر و تشکر کردند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، علیرضا منادی سفیدان در نشست علنی نوبت صبح امروز (یکشنبه 26 بهمن ماه) مجلس شورای اسلامی بیانیه 216 نفر از نمایندگان مجلس را درخصوص تقدیر از حضور ملت در راهپیمایی 22 بهمن به شرح زیر قرائت کرد:

ملت باایمان و بصیر ایران، با وفاداری به آرمان‌های امام راحل و با پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری به ویژه بیانات اخیر ایشان در دیدار 19 بهمن با نیروی هوایی در راهپیمایی 22 بهمن با شور و شعور زایدالوصف شرکت کردند و سی‌وششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن گرفتند.

ملت ایران به‌خصوص جوانان و نوجوانان با حضور افتخارآمیز خود در این راهپیمایی در گستره کشور بزرگ ایران از جمله استان خوزستان که در شرایط نامناسب آب و هوایی حضوری بی‌نظیر داشتند، عزم و اراده خود را به‌عنوان یک ملت بزرگ و مصمم در پشتیبانی از انقلاب اسلامی نشان دادند.

پیام مردم به آمریکا و دیگر سلطه‌گران این بود که اگر گمان کرده‌اند با تحریم‌ها و تهدیدها می‌توانند کمترین تردید در عزم و اراده خلل‌ناپذیر ملت بزرگ ایران در دفاع از انقلاب اسلامی ایجاد کنند، زهی تصور باطل، زهی خیال محال.

مردم مومن و ‌خستگی‌ناپذیر ایران اسلامی در این راهپیمایی با صدای رسا اعلام کردند با حمایت از هیات مذاکره‌کننده بر ضرورت پاسداری از عزت ملی و افزایش اقتدار نظام و تحکیم جایگاه فاخر جمهوری اسلامی در هر توافقی تاکید کردند.

ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی تقدیر و تشکر خود را به محضر یکایک ملت بزرگ ایران تقدیم می‌نماییم و افتخار می‌کنیم که در مجلس شورای اسلامی نماینده چنین ملت انقلابی و حاضر در صحنه هستیم و امیدواریم که توفیق خدمتگذاری به این مردم آگاه و باایمان را داشته باشیم.

والسلام علیکم

نظر شما