در نامه‌ای خطاب به سه وزیر؛

نمایندگان خواستار برخورد با جریان‌های شایعه‌ساز در مورد دریافت کمک از رحیمی شدند

۱۳۹۳/۱۱/۲۶ - ۱۶:۴۹:۰۹
کد خبر: ۲۶۲۷۵۲
نمایندگان خواستار برخورد با جریان‌های شایعه‌ساز در مورد دریافت کمک از رحیمی شدند
تعدادی از نمایندگان در نامه‌ای به وزرای اطلاعات، ارتباطات و دادگستری خواهان برخورد با رسانه‌ها در مورد دریافت پول از رحیمی شدند.

تعدادی از نمایندگان در نامه‌ای در چارچوب تذکرات کتبی به وزرای اطلاعات، ارتباطات و دادگستری، خواهان برخورد با رسانه‌ها و جریان‌هایی شدند که در مورد دریافت پول از رحیمی از سوی برخی نمایندگانی مطالبی منتشر کردند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، این نمایندگان از وزرای مربوطه خواسته‌اند که با معرفی این رسانه‌ها و افراد به دستگاه‌های نظارتی و قضایی با افرادی که این‌چنین شایعاتی را منتشر می‌کنند برخورد کنند.

متن این تذکر به شرح زیر است:

اخیرا در فضای مجازی شایعه‌ای مبنی بر اعلام اسامی تعدادی از نمایندگان که از رحیمی کمک گرفته‌اند پخش و منتشر شده که این اقدام با هدف تخریب وجهه و جایگاه نمایندگان مردم انجام شده است و از آنجایی که با اطمینان اعلام می‌کنیم که هیچگونه کمک و مساعدتی از رحیمی دریافت نداشته‌ایم از این وزارتخانه‌ها انتظار داریم که شایعات را رصد و افرادی که بدون دلیل و مدرک اقدام به پخش چنین شایعاتی می‌کنند شناسایی و به دستگاه‌های نظارتی و قضایی معرفی نمایند.

این تذکر به امضای آقایان جعفر قادری نماینده شیراز، مسعود پزشکیان نماینده تبریز، محمدرضا آشتیانی نماینده قم، محمد دوگانی نماینده فسا، الیاس نادران نماینده تهران، سیدناصر موسوی نماینده فلاورجان، حسین سبحانی‌نیا نماینده نیشابور، موید حسینی صدر نماینده خوی، فاطمه آلیا و لاله افتخاری نمایندگان تهران رسیده است.

نظر شما