پیام تبریک رییس مرکز پژوهش‌های مجلس به مناسبت روز مهندس

۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۵:۰۷:۳۳
کد خبر: ۲۶۴۹۰۶
پیام تبریک رییس مرکز پژوهش‌های مجلس به مناسبت روز مهندس
جلالی در پیامی به مناسبت روز مهندس، مهندسی را یادآور اندیشه و تاریخ ارزنده ایران اسلامی و تداعی کننده ابتکار دانست.

رییس مرکز پژوهش‌های مجلس در پیامی به مناسبت روز مهندس، مهندسی را یادآور اندیشه و تاریخ ارزنده ایران اسلامی و تداعی کننده ابتکار، نواوری و خلاقیت دانست که زمینه‌ساز رشد و محرک موتور پیشرفت کشور خواهد بود.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، به مناسبت 5 اسفند ماه روز مهندس، کاظم جلالی نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی طی پیامی این روز را به تمامی مهندسان ایران اسلامی تبریک گفت.

متن پیام جلالی رییس مرکز پژوهش‌های مجلس به شرح زیر است:
مهندس در اندیشه و تاریخ ارزنده ایران اسلامی یادآور و تداعی کننده ابتکار، نواوری و خلاقیت است که زمینه‌ساز رشد و محرک موتور پیشرفت کشور خواهد بود.

تقارن پنجم اسفندماه سالروز ولادت خواجه نصیرالدین طوسی و روز مهندس، تلاقی ارزشمندی از اندیشه مهندسی ایران گذشته و سرمشق قراردادن تلاش‌های آن دوران برای جوانان جویای علم امروز کشور است تا با بهره‌گیری از تجارب کسب شده و استفاده از علم و نوآوری و ایجاد فناوری‌های نوین، حفظ و اعتلای استقلال ایران اسلامی رقم زده شود و دستیابی به افق‌های افتخار بر اساس سندچشم‌انداز مهیا گردد.

در سال «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی»، مهندس ایرانی می‌تواند با اراده مثال‌زدنی خویش زمینه‌ساز کاهش‌ وابستگی اقتصاد به درآمدهای نفتی و متعاقب آن تحقق اقتصاد مقاومتی براساس سیاست‌های ابلاغ شده از سوی رهبر معظم انقلاب باشد.

اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره 1400 شهید مهندس، پنجم اسفندماه روز مهندس را به خانواده شهدای عزیز و تمامی مهندسان این مرزوبوم تبریک می‌گویم و توفیق روزافزون این قشر فعال و پویا را در مسیر تحقق اهداف متعالی ایران اسلامی از درگاه ایزدمنان خواستارم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز