عضو کمیسیون امنیت ملی:

ایران بهترین الگو برای جهان اسلام است

۱۳۹۰/۰۱/۰۷ - ۱۵:۵۷:۰۰
کد خبر: ۲۹۸۲۳
ایران بهترین الگو برای جهان اسلام است
کریمی قدوسی گفت: معنا و مفهوم بیداری اسلامی این است که مسلمین به تبع تفکر اسلامی، از خواب غفلتی که به اجبار حاکمان خود داشتند، بیدار شده اند.
جواد کریمی قدوسی، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی برنا، در ارزیابی خود از موج بیداری اسلامی در منطقه، اظهار داشت: هر فرهنگی بر روی پیروانش اثراتی دارد، لذا فرهنگ اسلامی به واسطه اعتقادات راسخی که به همراه دارد و نوید برای آینده بشر ،  می تواند به خوبی و با یک امید وافر، میلیون ها انسان را حول محور خود منسجم کند.

وی با بیان اینکه به حول و قوه الهی با آن وعده ای که اسلام به ما داده، پیروز خواهیم شد، افزود: اکنون اظهارات مردم بحرین، تونس، مصر و لیبی که از رسانه ها پخش می‌شود، می بینیم که همه یک فرهنگ واحد دارند و حرفشان این است که ما خود را بازیافته ایم.

عضو کمیسیون امنیت ملی تصریح کرد: معنا و مفهوم بیداری اسلامی این است که مسلمین به تبع تفکر اسلامی، از خواب غفلتی که به اجبار حاکمان خود داشتند، بیدار شده اند و به طور مسالمت آمیز و اگر نشد با مقاومت قصد بازیابی خود را دارند.

وی با اشاره به این نکته که ایران اسلامی بهترین الگو برای جهان اسلام است، گفت: ملت ایران هم با همین روش در برابر قوی ترین ارتش خاورمیانه آن زمان، به پیروزی رسید و حمایت همه جانبه اروپا و آمریکا در برابر ملت ایران نتوانست کاری از پیش ببرد.

کریمی قدوسی ادامه داد: ملت ایران توانست نظام را کاملا تغییر داده و استقلال و آرزوی خود را به دست بیاورد.

وی خاطرنشان کرد: در این جهان پهناور اسلام، ابتدا ملت ایران بیدار شده است و نشانه این بیداری به تدریج ملت های دیگر را هم بیدار می کند.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز