بیغش با اشاره به بیانات رهبر فرزانه انقلاب

باید حرمت مخالفانی که نظام و ولایت فقیه را قبول دارند، حفظ شود

۱۳۹۰/۰۳/۱۶ - ۱۶:۰۲:۰۰
کد خبر: ۵۴۴۴۸
باید حرمت مخالفانی که نظام و ولایت فقیه را قبول دارند، حفظ شود
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: امروز باید حرمت کسانی که نظام جمهوری اسلامی، ولایت فقیه و قانون اساسی را قبول دارند و امنیت نظام جمهوری اسلامی را تهدید نمی کنند حفظ شود.
محمود احمدی بیغش عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی برنا، با اشاره به فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب در بیست و دومین سالگرد امام راحل در رابطه با اینکه اگر به نام عدالت خواهی و انقلاب گری به کسانی که از لحاظ فکری با ما مخالف هستند اما به اصل نظام و اسلام اعتقاد دارند اهانت کنیم از خط امام (ره) منحرف می شویم، گفت: فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب برداشت شده از اصل اسلام و تاریخ اسلام است.

وی افزود: در زمان صدر اسلام کسانی که اهل ادیان شناخته شده خداوند چون مسیحیت و یهودیت بودند و امنیت دین پیامبر را به خطر نمی انداختند در لوای دین اسلام امنیت داشتند.

احمدی بیغش تصریح کرد: امروز باید حرمت کسانی که نظام جمهوری اسلامی، ولایت فقیه و قانون اساسی را قبول دارند و امنیت نظام جمهوری اسلامی را تهدید نمی کنند، حفظ شود. چرا که این افراد هیچ خطری برای امنیت نظام اسلامی ندارد، لذا می توانند در زیر سایه پرچم جمهوری اسلامی زندگی کنند.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز