عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفت وگو با برنا

برخورد غیر اخلاقی با مخالفین مورد پذیرش نظام اسلامی نیست

۱۳۹۰/۰۳/۱۶ - ۱۶:۰۹:۰۰
کد خبر: ۵۴۴۵۶
برخورد غیر اخلاقی با مخالفین مورد پذیرش نظام اسلامی نیست
کوثری گفت: نظام اسلامی و اسلام نمی پذیرد که اگر ما فردی را قبول نداریم از راه های غیر اخلاقی با او برخورد کنیم.
اسماعیل کوثری عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی برنا، با اشاره به فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب در مراسم بیست و دومین سالگرد امام راحل مبنی بر اینکه اگر به نام عدالت خواهی و انقلاب گری به کسانی که از لحاظ فکری با ما مخالف هستند اما به اصل نظام و اسلام اعتقاد دارند اهانت کنیم از خط امام (ره) منحرف شدیم، گفت: در اخلاق اسلامی به ما مسلمانان توصیه شده است برای القای نظرات خود به افراد مختلف باید از راه منطقی وارد شویم.

وی با بیان اینکه با استدلال های قوی می توانیم افراد مخالف فکر خود را متقاعد کنیم، اظهار داشت: نظام اسلامی و اسلام نمی پذیرد که اگر ما فردی را قبول نداریم از راه های غیر اخلاقی با او برخورد کنیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خاطر نشان کرد: باید توجه داشته باشیم که برای القاء تفکر خود به دیگران از جملات رکیک و غیر قابل قبول از نظر اخلاق و رفتار اسلامی جلوگیری و با منطق و استدلال نظر خود را به مخالف فکر خود القاء کنیم تا بتوانیم در یک جو سالم کار ها را پیش ببریم.

وی یادآور شد: بحث رعایت اخلاق و رفتار یک انسان مسلمان نسبت به مسلمان دیگر و غیر مسلمانان بسیار مهم است، لذا باید نسبت به این مساله توجه ویژه ای داشته باشیم.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز