جعفری در گفت‌وگو با برنا

هیأت رییسه حساسیت لازم را نسبت به بررسی طرح نظارت بر نمایندگان ندارد

۱۳۹۰/۰۴/۲۱ - ۱۳:۴۱:۴۶
کد خبر: ۶۲۶۲۸
هیأت رییسه حساسیت لازم را نسبت به بررسی طرح نظارت بر نمایندگان ندارد
نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی گفت: آنچه که از عملکرد هیات رییسه مجلس پیدا است، اینکه هیأت رییسه حساسیت لازم را نسبت به بررسی طرح نظارت بر نمایندگان ندارد.
بهروز جعفری نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی برنا درباره عملکرد کمیسیون مشترک در بررسی طرح نظارت بر نمایندگان اظهار داشت: این طرح در ابتدا به صورت فوری ارائه شد اما کارشناسی نبود سپس به کمیسیون ها رفت تا آن چه که مد نظر رهبر معظم انقلاب است بر روی آن انجام شود اما در اولویت هایی که در مجلس اعمال می شود می توان گفت که در ارتباط با طرح نظارت بر نمایندگان غفلت شده است.

وی ادامه داد: متأسفانه در مجلس در برخی موارد طرح ها و لوایحی در دستور کار قرار می گیرد که اولویت آن سلیقه ای است اما طرح نظارت که اکنون یک سال از مطالبه رهبر فرزانه انقلاب از آن می گذرد در چنین وضعیتی قرار دارد.

عضو فراکسیون اصولگرایان با بیان اینکه در اولویت بندی ها دچار بدسلیقگی و غفلت هستیم تصریح کرد: تنها توجیح برخی از نمایندگان این است که باید بر روی این طرح کار کارشناسی قرار گیرد اما آنها باید این نکته را مد نظر قرار گیرند که این طرح باید به مجلس هشتم برسد.

وی ادامه داد: هیأت رییسه در گزارشهای خود می گوید که به این کمیسیون توصیه کرده تا سریعتر این طرح را بررسی کنند اما آنچه که پیدا است این که هیأت رییسه حساسیت لازم را نسبت به بررسی این طرح ندارد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز