عضو کمیسیون امنیت ملی به برنا خبر داد

افزایش لیست تحریم ۲۶ نفر از مقامات جنایتکار آمریکایی

۱۳۹۰/۰۴/۲۱ - ۱۴:۱۷:۱۳
کد خبر: ۶۲۶۷۱
افزایش لیست تحریم ۲۶ نفر از مقامات جنایتکار آمریکایی
سروری گفت: کمیسیون امنیت ملی در نظر دارد تا لیست تحریم 26 نفر از مقامات جنایتکار آمریکایی را اصلاح کرده و آن را افزایش دهد.
پرویز سروری عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی برنا در ارزیابی خود از تحریم 50 مقام ایرانی توسط انگلیس، آمریکا و کانادا اظهار داشت: آمریکایی ها با توجه به تحول منطقه و از دست رفتن حوزه نفوذش در منطقه دچار نوعی جنون سیاسی شده است و می خواهد این شکست را با رفتارهای غیر منطقی جبران کند.

وی ادامه داد: اقداماتی که امروز آمریکایی ها صورت می دهند برای جامعه بین الملل تعجب برانگیز است یعنی زمانی که در منطقه جنایت های سنگین صورت می گیرد مسأله دموکراسی و حقوق بشر برای آنها معنا ندارد و هیچ اقدامی برای مقابله با این جنایت ها صورت نمی دهد .

سروری با اشاره به اینکه آمریکایی ها سعی دارند تا بیشترین فشار را بر ایران وارد کنند تصریح کرد: این اقدام آنها نوعی رفتار انفعالی است و آمریکایی ها برای جبران مافات تلاش می کنند که به مرکز این الهام بخشی حمله کرده و آن را تضعیف کنند اما این اقدامات نمی تواند حوزه نفوذ جمهوری اسلامی را محدود کند.

وی تأکید کرد : تحریم ها در طول 33 سال نه تنها مانع پیشرفت ایران نشده است بلکه باعث بروز خلاقیت ها و پیشرفت شده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی با اشاره به طرح تحریم 26 مقام آمریکایی توسط کمیسیون امنیت ملی خاطرنشان کرد: اقدامات قضایی بر روی این طرح پس از تصویب آن در صحن علنی مجلس صورت خواهد گرفت.

وی ادامه داد: البته با توجه به گزارشاتی که پس از این اقدام آمریکا و کشورهای تابعه آن رسیده است نظر کمیسیون این است که لیست تحریم 26 نفر از مقامات جنایتکار را اصلاح کرده و آن را توسعه دهد.

نماینده تهران گفت: بر همین اساس پس از شروع کار مجلس بعد از تعطیلات، کمیسیون امنیت ملی این اقدام اصلاحیه لیست و افزایش جنایتکارانی را که دستشان به خون ملت ها آلوده است را صورت خواهد داد.

وی در پایان با بیان اینکه اقدام ایران با آمریکایی ها کاملاً متفاوت است اظهار داشت: این اقدام ما در جهت مقابله با کسانی است که تابلو جنایت و خون ریزی، تبعیض و ظلم به حقوق بشر در دارند.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز