رییس جمهور در دفاع از وزرای پیشنهادی

حوزه مدیریتی عباسی کم تنش‌ترین و همدل‌ترین حوزه بوده است

۱۳۹۰/۰۵/۱۲ - ۱۳:۴۷:۱۲
کد خبر: ۶۷۹۲۰
حوزه مدیریتی عباسی کم تنش‌ترین و همدل‌ترین حوزه بوده است
رییس جمهور در جلسه رأی اعتماد به 4 وزیر پیشنهادی دولت به دفاع از این 4نفر پرداخت و خواستار سرعت بیشتر در تایید وزرای این وزارتخانه ها شد تا خللی در اداره کشور ایجاد نشود.
به گزارش خبرنگار پارلمانی برنا، محمود احمدی نژاد در جلسه رأی اعتماد به 4 وزیر پیشنهادی دولت گفت: کوچک سازی بدنه اصلی دولت پس از انجام مطالعات دقیق, در اجرا نیز باید با سرعت اتفاق بیفتد تا در اداره کشور خللی ایجاد نشود.
 
وی با اشاره به اینکه 3 تا از این وزارتخانه ها از ادغام 6 وزارتخانه تشکیل شده و دیگری از ادغام یک سازمان و معاونت ریاست جمهوری افزود: می توان دولتی کوچک اما چابک، مسلط و عالم داشت.

رییس جمهور در ادامه در دفاع از 4 وزیر پیشنهادی صرفاً به بیان یک جمله اکتفا کرد و در دفاع از عبدالرضا شیخ الاسلام, وزیر پیشنهادی تعاون, کار و رفاه گفت: ایشان از مدیران دلسوز، مومن، موفق و پرتوان است و در تمام سطوح مدیریتی موفق عمل کرده است.
ایشان در کارنامه خود معاونت استانداری، استانداری، رییس دفتر رییس جمهور و وزارت کار را دارد.
 
احمدی نژاد در دفاع از مهدی غضنفری, وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت با اشاره به اینکه او از چهره های آشنای مدیریت کشور است اظهار داشت: ایشان مومن ، دلسوز، پرتوان و پرکار است و در مراحل قبل از تصدی وزارت بازرگانی و همینطور در دوران تصدی وزارت بازرگانی موفق عمل کرده و در حال حاضر نیز با تسلط حوزه مسئولیت خود را اداره کرده است.

رستم قاسمی, وزیر پیشنهادی نفت سومین فردی بود که رییس جمهور در دفاع از وی گفت: او از فرزندان انقلاب و دفاع مقدس است. در هر کجای ایران که سفر کنید آثار خدمات او قابل مشاهده است.

وی افزود: قاسمی با تسلط و آشنایی به حوزه نفت می تواند این حوزه را در راستای منافع ملی متحول کند.
 
محمود احمدی نژاد در دفاع از محمد عباسی, وزیر ورزش و جوانان گفت: ورزش و جوانان 2 حوزه بسیار مهم، گسترده ، پرکار و تأثیرگذار به شمار می آیند. آقای عباسی سطوح مدیریتی را مرحله به مرحله از مدیر کلی، معاون استانداری، نمایندگی مجلس و تصدی وزارت تعاون طی کرده است.
رییس جمهور اضافه کرد: او با اخلاص و انگیزه بالای الهی حوزه های تحت مدیریت خود را اداره کرده و حوزه وی همواره دارای کمترین تنش و بیشترین همدلی همراهی کرده است.
 
رییس جمهور گفت: امیدوارم این چهار وزارتخانه به سرعت به ثبات برسد تا مسیر خدمت گذاری با سرعت بیشتری استمرار پیدا کند.
 
احمدی نژاد در پایان از محصولی، میرکاظمی و محرابیان نیز به خاطر زحماتشان در دولت قدردانی کرد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز