نماینده موافق وزیر ورزش و جوانان:

عباسی با دغدغه های جوانان و ورزش آشنا است

۱۳۹۰/۰۵/۱۲ - ۱۷:۰۳:۰۹
کد خبر: ۶۸۰۶۵
عباسی با دغدغه های جوانان و ورزش آشنا است
حسینی صدر گفت: 50 درصد جامعه ما جوان هستند و ما به وزیری نیاز داریم که با دغدغه های جوانان آشنا باشد.
به گزارش خبرنگار سیاسی برنا، در ادامه بررسی رای اعتماد چهار وزیر پیشنهادی دولت به مجلس موید حسینی صدر در موافقت با وزیر پیشنهادی وزارت ورزش و جوانان ضمن گلایه از صحبت های مخالف گفت: نباید بگوییم تخلفاتی وجود دارد که من نمی خواهم بگویم،وقتی برخی چیزها گفته نشود بدترین تهمت است.

وی با اشاره به مدرک تحصیلی عباسی گفت: براساس استعلامی که از دانشگاه آزاد گرفتند ایشان مدرک تخصصی دارند.

حسینی صدر با انتقاد از صحبت های نماینده مخالف در مورد ارتباط عباسی با جریان موسوم انحرافی گفت: عباسی انسانی ولایی و تابع ولایت فقیه است؛ طبیعی است که اگر دولت ابلاغی به وزیری داشته باشد او تبعیت می کند. کلی گویی در این موارد منصفانه نیست.

وی تصریح کرد: در مورد فعالیت عباسی در وزارت تعاون هم باید نگاهی منصفانه داشته باشیم؛ وقتی عباسی وزیر تعاون شد سهم تعاون یک درصد بود ولی الان به 8 درصد رسیده است پس باید با معیار و آمار صحبت کنیم تا بی انصافی نشود.

حسینی صدر با اشاره به اینکه همه ما با مشکلات ورزش و جوانان آشنا هستیم گفت: پس از ماهها افت و خیز بالاخره وزیر ورزش و جوانان معرفی شد؛ عباسی فردی با سابقه قهرمانی است که در بحث مدیریتی هم سابقه اجرایی خوبی دارد او یک دوره نماینده مجلس بوده و ریاست آموزش و پرورش را بر عهده داشته که این دو با جوانان ارتباط مستقیم دارد.

وی با اشاره به اینکه باید نگاهی همراه با انصاف داشته باشیم گفت: کدام شخص را می توانید در حال حاضر پیدا کنید که هم قهرمان باشد و هم سابقه اجرایی مطلوب در جامعه داشته باشد. باید توجه داشته باشیم که پنج ماه از سال سپری شده و هنوز یک ریال به متصدیان ورزشی پول برای پروژه ها داده نشده است. نکته قابل توجه دیگر ارتباط خوب عباسی با نمایندگان مجلس است.

حسینی صدر با اشاره به اینکه فقط مسئله ورزش نیست که نیاز به وزارتخانه دارد گفت: ما در حال حاضر در کشور برای جوانان چه امتیازی داریم؛ با توجه به اینکه عباسی در حوزه تعاون و اشتغال وزیر بوده می تواند در حوزه جوانان کمک خوبی بکند. 50 درصد جامعه ما جوان هستند و ما به وزیری نیاز داریم که با دغدغه های جوانان آشنا باشد. من از نمایندگان مجلس انتظار دارم بیش از این فرصت را از دست ندهند.

در ادامه محمدیاری نیز در موافقت با گزینه دولت برای تصدی وزارت ورزش و جوانان با اشاره به سوابق روشن وی در وزارت تعاون گفت: حضور در کمیسیون بودجه و محاسبات مجلس می تواند به تامین مالی ورزش از برنامه پنجم کمک کند و عباسی گزینه ای است که نسبت به حمایت از همه رشته های ورزشی برنامه هایی دارد.

وی با اشاره به اینکه احراز نایب رییسی فدراسیون جهانی کبدی از درخشش های دیگر عباسی است گفت: اگر پایداری و اصول اولیه انقلاب و نظام نبود قطعا من با زبان روزه از این فرد دفاع نمی کردم؛ تاکید رهبر انقلاب همواره بر هماهنگی و حمایت از دولت بوده است.

محمدیاری با اشاره به اینکه موفقیت های بین المللی مستلزم بهره گیری از فرصت ها و مدیریت کلان ورزشی در کشور است گفت: بسیاری از موفقیت ها وابسته به ثانیه ها و صدم ثانیه ها است؛ ما نیازمند فردی هستیم که از حقوق ورزشکاران دفاع کند.

گفتنی است پیش از سخنان موافقان وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان حسن کامران در مخالفت با عباسی با اشاره به این که وزیر سابق تعاون شفاف سازی کامل در مورد اقدامات گذشته خود نداشته است از پذیرفتن نماینده امور خارجی ایران در آمریکای لاتین توسط عباسی انتقاد کرد و گفت: عباسی باید شفاف بگوید وقتی رهبر معظم انقلاب توصیه کردند از موازی کاری بپرهیزید چرا پذیرفت که نماینده ایران در دیگر کشورها باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز