رییس مجلس شورای اسلامی :

رژیم صهیونیستی در تاریخ ننگین خود پرونده قطوری از ترور دارد

۱۳۸۹/۱۰/۲۶ - ۱۱:۳۲:۰۰
کد خبر: ۷۹۱۹
رژیم صهیونیستی در تاریخ ننگین خود پرونده قطوری از ترور دارد
علی لاریجانی حرکت ملت مسلمان تونس برای استیفای حقوق خویش را نشانه بیداری ملت خواند و گفت:باید از عزیزان وزارت اطلاعات سپاسگزاری کنیم که با پشتکار عوامل ترور شهید علیمحمدی را دستگیر کردند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی برنا، علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز یکشنبه در نطق آغازین خود با اشاره بر سالگرد شهادت سربازان فداکار اسلام، نواب صفوی، طهماسبی و برادران قاعدی و ذوالقدر گفت: شهادت این سربازان را گرامی می داریم به روح بلندشان درود می فرستیم

وی با بیان آنکه این سربازان در شرایطی از اسلام وحقوق ملت دفاع کردند که تلاش آمریکا و انگلیس برای استقرار نظام دیکتاتوری وابسته در ایران وجود داشت، اضافه کرد: مجاهدت این آزادگان حقوق ملت، بر پرده هایی از نیرنگ غرب روشنایی بخشید و باعث استقامت ملت ایران و آغاز مبارزات اصیل اسلامی در کشور شد.

وی ادامه داد: هر چند این عزیزان جان خود را در راه اسلام به ملت اهدا کردند، اما ثمره آن به پیروزی انقلاب ختم شد که امروز عامل بیداری در جهان اسلام است.

لاریجانی همچنین با اشاره به مسایل مهمی که در منطقه و جهان اسلام در زمان حاضر می گذرد، تاکید کرد: این مسایل ایجاب می‌کند با دقت بیشتری کشورهای منطقه به تحولات، توجه کنند.

رییس قوه مقننه حرکت ملت مسلمان تونس برای استیفای حقوق خویش را نشانه بیداری ملت تونس خواند و گفت: ملت مسلمان تونس باید مراقبت کند که برخی کشورها که از ساختار قبلی تونس حمایت می‌کردند، با فرصت طلبی قصد تحمیل خود را به نحو دیگری نداشته باشند.

لاریجانی متذکر شد: در این میان رفتار آمریکا و چند کشور غربی بسیار مضحک است.به گونه‌ای که کشورهایی که عامل اصلی استبداد و فشار بر ملت تونس بودند، امروز نقش غمخوار ملت را بازی می کنند و از طرفی فرجام تکیه بر این گونه ابرقدرت های پوشالی، در زمان حاضر روشن تر می‌شود و برای بسیاری از کشورها پند آموز است که ابرقدرت ها حتی حاضر به پذیرش این کشورها در شرایط گرفتاریشان نمی‌شوند.

به گفته رییس قوه مقننه آمریکا برای سرپوش گذاشتن بر نا به‌سامانی دیپلماتیک خود در منطقه ماجراجویی‌های جدیدی در لبنان آغاز کرده است و امروز زمانه‌ای نیست که آمریکا بتواند صحنه بیداری مسلمانان را با فریبکاری به سوی اغراض خود سوق دهد.

لاریجانی خاطرنشان ساخت: این همه وعده آمریکا درباره احقاق حقوق ملت فلسطین در چند سال اخیر به استراتژی جاده صاف کنی رژیم صهیونیستی بدل شده است و آیا این فرومایگی یک ابرقدرت در مقابل رژیم صهیونیستی نیست و ملت مقاوم لبنان با هوشیاری پاسخ این رفتار ناجوانمردانه سیاسی را داده و خواهد داد.

نماینده مردم قم با اشاره بر دستگیری عوامل ترور شهید علی محمدی، گفت: باید از عزیزان وزارت اطلاعات سپاسگزاری کنیم که با پشتکار عوامل ترور این شهید را دستگیر کردند. و رژیم صهیونیستی در تاریخ ننگین خود پرونده قطوری از ترور دارد و در این سال ها به دلیل شکست‌های پی در پی و بی آبرویی در صحنه نبرد نظامی، رفتار دزدانه تروریستی خود را تشدید کرده است.



نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز