عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس :

بازدید هسته‌ای نشانه اوج پایبندی ایران به قانون حاکم بر آژانس است

۱۳۸۹/۱۰/۲۶ - ۱۵:۲۸:۰۰
کد خبر: ۸۱۴۱
بازدید هسته‌ای نشانه اوج پایبندی ایران به قانون حاکم بر آژانس است
احمدی‌بیغش دعوت از تور هسته‌ای را اوج سلامت جمهوری اسلامی در رسیدن به فن‌آوری هسته‌ای دانست و گفت: این مساله اوج پایبندی ایران به قانون حاکم بر مسایل هسته‌ای یعنی NPT است.

محمود احمدی‌بیغش عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی برنا دعوت از تور هسته‌ای از سوی ایران را حرکتی منحصربه فرد ارزیابی کرد و اظهار داشت: با این حرکت منحصربه فرد جمهوری اسلامی حاضر شد تاسیسات حیاتی خود را در معرض دید افکار عمومی جهان قرار دهد در حالی که معمولا هیچ کشوری این کار را انجام نمی‌دهد.

وی در ادامه دعوت از تور هسته‌ای را اوج سلامت جمهوری اسلامی در رسیدن به فن‌آوری هسته‌ای دانست و افزود: حضور تور هسته‌ای در ایران اوج پایبندی به قانون حاکم بر مسایل هسته ای یعنی NPT را نشان می‌دهد.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس حضور تور هسته ای در ایران را برای روشنگری افکار عمومی جهان موثر دانست و تصریح کرد: این مساله برای روشنگری افکار عمومی جهان و اینکه آنها بدانند جمهوری اسلامی ایران پایبند به قانون بوده و هست و خواهد بود، در مذاکرات اول و دوم بهمن تاثیر خواهد داشت.

وی در خاتمه ابراز امیدواری کرد: دولت های 1+5 هم صادق باشند، علی رغم اینکه طی این چند سال صداقتی نداشتند و بدانند ایران نهایت تلاش خود را برای اعتمادسازی و شفاف‌سازی در مورد مسایل هسته‌ای خود انجام داده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز