کرمی‌راد با اشاره به بازدید ازتاسیسات هسته‎ای:

ایران در آستانه مذاکرات استانبول ابتکار عمل را به دست گرفت

۱۳۸۹/۱۰/۲۷ - ۱۲:۵۵:۰۰
کد خبر: ۸۲۹۸
ایران در آستانه مذاکرات استانبول ابتکار عمل را به دست گرفت
عضو کمیسیون امنیت ملی گفت: حضور تور هسته‌ای در آستانه مذاکرات 1+5در ایران ابتکار عمل را از لحاظ افکار عمومی ملت‌ها و دولت‌ها به سمت کشورمان سوق می‌دهد.

محمدکرمی‌راد،عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی برنا، با اشاره به حضور تور هسته‌ای و تاثیر آن بر روند دور دوم مذاکرات استانبول گفت: حرکت بسیار خوب ایران در آستانه مذاکرات 1+5 در استانبول ابتکار عمل را از لحاظ افکار عمومی ملت‌ها و دولت‌ها به سمت جمهوری اسلامی سوق داده و طبیعتا این نوع ابتکار عمل و برخورد در هیچ جایی وجود نداشته است. 

وی ادامه داد: شفاف‌سازی مسایل هسته‌ای جمهوری اسلامی از طریق ارایه گزارش آژانس و حمایت‌هایی که کشورهای غیرمتعهد از فعالیت‌های صلح‌آمیز هسته‌ای بیانگر رفتار صادقانه ایران در مسایل هسته‌ای است. 

عضو کمیسیون امنیت ملی در مجلس یادآور شد: گفتمان جمهوری اسلامی در راستای جهانی عاری از سلاح هسته‌ای ولی همراه و با استفاده بهینه از انرژی هسته‌ای است.

وی خاطر نشان‌کرد: حضور تور هسته‌ای در ایران اسلامی ماهیت کشورهای مخالف از جمله انگلیس، آمریکا و فرانسه را به افکار عمومی نشان داد و ثابت کرد، آنها مذاکره را برای مذاکره می‌خواهند و قصد دارند جلوی فعالیت‌های ما را با مذاکره بگیرند و حاضر نیستند دنیا پیشرفت‌های ما را از نزدیک ملاحظه کند و بر ادعای ما صحه بگذارد و دروغ‌های دشمنان و کشورهای غربی را تکذیب کند. 

کرمی راد اظهار داشت: حضور تور هسته‌ای باعث می‌شود ایران در مذاکرات استانبول ابتکار عمل را در اختیار داشته باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز