رییسی:

روز قدس، روز حمایت از مظلومان است

۱۳۹۳/۰۵/۰۳ - ۱۹:۲۷:۵۶
کد خبر: ۲۰۶۵۵۰
روز قدس، روز حمایت از مظلومان است
روز قدس، روز دشمنی با دشمنان خدا و حمایت از مظلومان و مستضعفان است.

معاون اول رییس قوه قضائیه گفت: رژیم صهیونیستی امروز منفورترین رژیم در جهان است که در جهان صحنه‌های دلخراشی از کودک‌کشی را به نمایش گذاشته است.
به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، حجت الاسلام سیدابراهیم رییسی در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس، افزود: داعش نیز با جنایت های خود بی تردید یک گروه صهیونیستی به‌شمار می رود؛ چرا که جنس کار داعش در جنایت همچون صهیونست‌ها است.

وی اظهار داشت: جریان داعش و القاعده اگر چه ظاهرا با دلارهای آل سعود حرکت می کنند اما اسناد موجود حاکی از آن است که داعش بی تردید گروه صهیونیستی است تا محور مقاومت را از بین ببرد.

رییسی با اشاره به مشابهت های داعش و اسرائیل، جنایات کودک کشی، تجاوز به نوامیس، توهین به پیامبران الهی، جعل تاریخ، ایجاد انحراف در مقاومت را از مهمترین مشابهت های این دو جریان صهیونیستی دانست.

معاون اول رییس قوه قضائیه در ادامه افزود: امروز اسرائیل شکست خورده است چرا که آنها در پناهگاه ها از بیم جانشان مخفی شده اند و این در حالی است که بسیاری از شرکت های هواپیمایی، سفرهای خود را به سرزمین اشغالی متوقف کرده اند.

رییسی گفت: امروز با گذشت 18 روز از جنایت های اسرائیل آنها بسیاری از کشته های خود را مخفی می کنند؛ زیرا ضربات جدی از سوی فرزندان غزه و فلسطین متحمل شده اند که نشان از ایستادگی و مقاومت مردم مقاوم فلسطین است.

وی تصریح کرد: اسرائیل خود را در مقابل اسلام ناب محمدی می بیند و ایران پرچمدار این جریان است که به همین دلیل اسرائیل به دنبال راهبردهایی برای مبارزه با اسلام است.

وی روز قدس را ابتکار امام خمینی (ره) در ظلم ستیزی عنوان کرد و گفت: ولایت، عبودیت و برائت از مشرکان اساس دین اسلام و از مبانی انقلاب که ریشه در قرآن و اسلام دارد، است.

رییسی خاطر نشان کرد: روز قدس، روز دشمنی با دشمنان خدا و حمایت از مظلومان و مستضعفان است؛ زیرا راهبرد اساسی انقلاب اسلامی و امام خمینی (ره) وحدت مسلمانان و حمایت از مظلومان بود.

معاون اول قوه قضاییه گفت: نگاه فلسطینیان پس از انقلاب اسلامی، در حمایت‌خواهی از سازمان‌های بین‌المللی و کشورهای عربی به نگاه مقاومت و مجاهدت تغییر یافت.
رییسی اظهار داشت: جریان حزب الله لبنان برگرفته از مقاومت ایران در برابر مستکبران شکل گرفت و انقلاب اسلامی موجب شد جنگ‌های 22 و 33 و 8 روزه علیه اسرائیل از حرکت مقاومت جریان بگیرد.

وی با بیان اینکه امروز پس از 36 سال از پیروزی انقلاب اسلامی حمایت از مظلومان توسط جمهوری اسلامی ایران آثار بسیاری را در جهان داشت و بیداری اسلامی را رقم زد، گفت: اگرچه این بیداری با توطئه هایی از سوی استکبار در جهان مواجه شد، اما باید دانست اسرائیل در تیررس مجاهدان و گروه مقاومت و آزادی خواهان قرار گرفته است.

وی اظهار کرد: آهنگ انقلاب اسلامی آهنگ نه غزه نه لبنان نیست و امروز ملت‌های مسلمان بیدار هستند و دشمن در حال از بین بردن بیداری اسلامی است و دو مکتب در عالم داریم که شامل مکتب انتظار و مکتب انظلام است.

معاون اول قوه قضاییه ادامه داد: امروز در عالم مکتب انظلام است که دارای رسانه و قدرت بوده و دنبال آن است که به ملت های مسلمان ظلم پذیری و یأس را القا کند و مسلمانان هیچ چاره ای ندارند و سرنوشت آن ها پذیرفتن ظالم، ظلم و نظام سلطه است.

وی عنوان کرد: امروز بیش از همه زمان‌ها خط سازش مطرود است و کسانی که بر سازش می‌دمند و آمریکا که می‌خواهد سازش‌کاران را به عنوان میانه رو جانشین جریان مقاومت کند مطرود هستند و بیش از همه زمان ها سازش کاری با اسراییل محکوم است.

وی در پایان افزود: تنها اسلام متعهد، مقاوم و پایبند به اصول، مقابل نظام سلطه است؛ لذا دشمن راهبردهایی را برای برخورد با اسلام ناب و مسلمانان در این جایگاه برنامه ریزی کرد و یک حلقه این زنجیر، امپراتوری رسانه ای دشمن است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز