در دیدار سنایی با معاون امور بانکی وزارت دارایی فدراسیون روسیه عنوان شد؛

ایجاد موسسه‌های مالی مشترک ایران و روسیه

۱۳۹۳/۰۲/۱۷ - ۲۰:۵۵:۰۱
کد خبر: ۱۸۶۰۵۳
ایجاد موسسه‌های مالی مشترک ایران و روسیه
در این دیدار به ضرورت تقویت مناسبات بانکی دو کشور، پیشنهاد کردند به منظور تسهیل در مبادلات تجاری و افزایش سطح این مبادلات موسسه‌های مالی مشترکی در این زمینه ایجاد شود.

در دیدار «مهدی سنایی»، سفیر ایران در مسکو و «آلکسی ولادیمیروویچ مایی سیوف»، معاون امور بانکی وزارت دارایی فدراسیون روسیه بر ضرورت گسترش همکاری‌های اقتصادی دو کشور به ویژه در زمینه امور بانکی و بیمه و هماهنگی هرچه بیش‌تر برای برگزاری یازدهمین اجلاس کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی دو کشور در تهران، تاکید شد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، دو طرف مذاکره کننده در این دیدار، با اشاره به ضرورت تقویت مناسبات بانکی دو کشور، پیشنهاد کردند به منظور تسهیل در مبادلات تجاری و افزایش سطح این مبادلات موسسسه‌های مالی مشترکی در این زمینه ایجاد شود.

سفیر ایران با توجه برگزاری یازدهمین اجلاس کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی دو کشور در شهریورماه سال‌جاری در تهران، بر ضرورت بررسی هرچه سریع‌تر متون پیشنهادی ارائه شده از سوی طرف ایرانی درباره دو یادداشت تفاهم همکاری‌های بیمه‌یی و بورسی تاکید کرد.

به گزارش برنا، معاون امور بانکی وزارت دارایی فدراسیون روسیه نیز با اشاره به تحریم‌های آمریکا و غرب، علیه ایران و روسیه، خواستار بهره‌مندی از تجربیات ایران در این زمینه مقابله با تحریم‌ها شد و بر ضرورت گسترش هرچه بیش‌تر همکاری‌های اقتصادی دو کشور تاکید کرد.

همچنین وی قول مساعد داد که متون پیشنهادی طرف ایرانی در اسرع وقت مورد بررسی قرار گیرند و در موعد مقرر به نشست کمیسیون مشترک ارائه شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز