شمخانی در دیدار با بشار اسد:

حمایت همه جانبه ایران از کشور سوریه ادامه خواهد داشت

۱۳۹۳/۰۷/۰۹ - ۰۰:۱۹:۳۳
کد خبر: ۲۲۵۸۰۷
حمایت همه جانبه ایران از کشور سوریه ادامه خواهد داشت
سیاست اصولی جمهوری اسلامی ایران در حمایت همه جانبه از کشور دوست و برادر سوریه که در خط اول مبارزه با تروریسم قرار دارد، با جدیت ادامه پیدا خواهد کرد.

«علی شمخانی» نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی تاکید کرد: سیاست اصولی جمهوری اسلامی ایران در حمایت همه جانبه از کشور دوست و برادر سوریه که در خط اول مبارزه با تروریسم قرار دارد، با جدیت ادامه پیدا خواهد کرد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، شمخانی که برای دیدار و گفت وگو با مقامات سوریه به این کشور سفر کرده است، بعداز ظهر سه شنبه در دیدار با « بشار اسد» رییس جمهوری سوریه از مقاومت کم نظیر دولت و ملت سوریه در مبارزه همه جانبه با تروریسم تکفیری نیر تجلیل کرد.

وی با تبریک موفقیت های ارتش سوریه در پاکسازی سرزمین های آلوده و بازپس گیری مناطق راهبردی از تروریست های تکفیری، افزود: پشتیبانی و حمایت گستردم مردم سوریه از دولت و رییس جمهوری که در انتخابات اخیر به روشنی در معرض دید جهانیان قرار گرفت، مهمترین عامل کسب موفقیت های مستمر ارتش سوریه است.

دبیرشورای عالی امنیت ملی ایران تاکید کرد: تشکیل به اصطلاح ائتلاف ضد داعش و هیاهوی تبلیغاتی غرب و همپیمانان منطقه ای آن که در تناقض آشکار با اقدامات گذشته آنان در زمینه پشتیبانی از شکل گیری گروهک های تروریستی است، سندغیرقابل انکار صحت سیاست های اصولی دولت های ایران و سوریه در طول 3 سال گذشته در زمینه مبارزه بی امان با جریان تروریستی تکفیری است. 

نظر شما