مدیران ارشد شرکت میتسوئی ژاپن اعلام کردند:

شرکت میتسوئی ژاپنی برای سرمایه گذاری در ایران اعلام آمادگی کرد

۱۳۹۳/۰۲/۱۷ - ۲۰:۲۲:۳۵
کد خبر: ۱۸۶۰۳۴
شرکت میتسوئی ژاپنی برای سرمایه گذاری در ایران اعلام آمادگی کرد
مدیران ارشد شرکت (میتسوئی ژاپن) در پی افزایش احتمال رفع تحریم های بین‌المللی علیه کشورمان به منظوراعلام آمادگی برای سرمایه گذاری در حوزه راه و شهرسازی به تهران سفر کردند.

 مدیران ارشد شرکت میتسوئی ژاپن شامل مدیرعامل این شرکت و مدیران بخش های مختلف آن، به منظور سرمایه گذاری جدی و موثر در پروژه های راه آهن، بنادر و فاز دوم فرودگاه امام خمینی (ره) با مدیران بخش های سرمایه گذاری وزارت راه و شهرسازی در ساختمان شهید دادمان به مذاکره پرداختند

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، به نقل از پایگاه خبری دولت،مدیران ارشد شرکت (میتسوئی ژاپن) در پی افزایش احتمال رفع تحریم های بین المللی علیه کشورمان به منظوراعلام آمادگی خود برای سرمایه گذاری در حوزه راه و شهرسازی به تهران سفر کردند.

دفتر مشارکت ها و جذب سرمایه گذاری اعلام کرد: مدیران ارشد شرکت میتسوئی ژاپن شامل مدیرعامل این شرکت و مدیران بخش های مختلف آن، به منظور سرمایه گذاری جدی و موثر در پروژه های راه آهن، بنادر و فاز دوم فرودگاه امام خمینی (ره) با مدیران بخش های سرمایه گذاری وزارت راه و شهرسازی در
ساختمان شهید دادمان به مذاکره پرداختند.

در این مذاکرات دو طرف برای همکاری مشترک اعلام آمادگی کردند و مدیران وزارت راه وشهرسازی اولویت های سرمایه گذاری در زیربخش های این وزارتخانه را برشمردند.

ذکر این نکته ضروری است که شرکت میتسوئی ژاپن با بیش از 100 سال سابقه در زمینه تجارت، سرمایه گذاری، و امور بانکی در کشور ژاپن و همچنین با تجربه اجرایی در بخش نفت و گاز و پتروشیمی در جمهوری اسلامی ایران آماده سرمایه گذاری در طرح های راه آهن، فرودگاهی، بنادر و کشتیرانی در حدود چهار میلیارد دلار است.

بعد از بحث و تبادل نظر و ارائه اطلاعات مقرر شد شرکت میتسوئی ژاپن با هدف انجام مذاکرات اختصاصی با زیربخش های وزارت راه و شهرسازی حدود دوماه دیگرمجددا به ایران سفر کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز